Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb de fsb op 70 gezet maar de snelheid blijft op 100mhz. Volgens mij kan die ook niet hoger want pentuims kan je toch alleen over clocken met de multieplier of ben ik nu in de war? ik heb er wel al een p200 ingeprikt maar die blijft ook gewoon draaien op 100 mhz?? iemand sugesties hoe ik dit op kan lossen?
Link naar reactie
ja zou kunnen dat hij niet meer dan 100 mhz ondersteund maar het is maar een oud mobo ik weet niet eens wat voor merk of type enige wat ik hebn kunnen vinden is een intel chiset met daarop deze gegevens: pci set sb82371fb l5293283 sz997 weet niet of jullei hier wat aan hebben maar toch proberen kan geen kwaad. alvast bedankt
Link naar reactie
ja zou kunnen dat hij niet meer dan 100 mhz ondersteund maar het is maar een oud mobo ik weet niet eens wat voor merk of type enige wat ik hebn kunnen vinden is een intel chiset met daarop deze gegevens: pci set sb82371fb l5293283 sz997 weet niet of jullei hier wat aan hebben maar toch proberen kan geen kwaad. alvast bedankt
Link naar reactie
dit heb ik gevonden bios agent: Program: Unicore Chip Detect v0.72 2000.03.10 BIOS Date: 11/02/95 BIOS Type: American Megatrends licensed to Intel BIOS ID: BIOS Version 1.00.04.BS0 Flash: Intel BS0 motherboard Chipset: Intel Triton 430FX rev 1 Superio: NSC 306 rev 3 found at port 2Eh
Link naar reactie
hallo ik er een p200 in gezet bios geeft 100 mhz aan maar als ik wcpuid draai geeft hij rond de 233 aan. Als ik de jumpers terug zet naar de oorspronkelijk staat dus 75 mhz dan geeft hij bij wcpuid aan dat hij op 170 mhz loopt klopt dit wel? of is het gewoon zo dat de bios niet meer dan 100 kan aan geven terwijl hij wel op de volledig snelheid kan draaien?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...