Ga naar inhoud

Nieuwe pc - nog enig advies?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
een maat en ik zijn deze week onze wezen shoppen (online dan) voor onze jaarlijks systeemupdate, maar heeft dat abit board gekocht en athlon maar hij heeft problemen met het board met overclocken,bios lijkt beetje raar te werken. ik heb een Epox 8k3a gehaald voor € 115,- [url=http://www.startup-it-service.nl/shop]hier[/url] kheb ze gewoon gemaild en ze gaven beetje korting en belangrijkste tip voor de koeler,kheb nu een Titan 5-TC (Thermal Control) and had ik daar een Coolermaster gehaald. Mijn ervaringen met de EPoX zijn geweldig,draait als een trein en zitten hop tune opties op zoals memory voltage,apg voltages e.d. je kan me altijd ff mailen voor tips ofzo.
Link naar reactie
[quote:83cff7fded="S0epkip"]kajutsa ^^^ bedoelde TimberOK, denk ik? Ik heb nl. NOG 'niets' ;) (En ik weet ook niet hoe t nou met die koelpasta zit...)[/quote:83cff7fded] Gewoon niet teveel gebruiken alleen klein laagje om oneffenheden weg te werken zodat goede warmte overdracht kan plaatsvinden. Artic silver wordt veel geprezen heb zelf Nanotherm ( www.esgn.com ) maar maakt niet heel veel als het maar niet te grof is (grote ALu partikels)
Link naar reactie
[quote:ee1f95f623="S0epkip"]kajutsa ^^^ bedoelde TimberOK, denk ik? Ik heb nl. NOG 'niets' ;) (En ik weet ook niet hoe t nou met die koelpasta zit...)[/quote:ee1f95f623] Exactement... met dat mobo zou hij het ver kunnen schoppen... maar dan moet hij wel goed geheugen etc hebben! Daarom ben ik benieuwd. :)
Link naar reactie
Ik heb nou een aantal keer dit soort instellingen zien staan bij geheugen: 512 mb PC2700 Corsair cas 2 2-5-2-1T (das die van Red Dragon trouwens, van z'n DX9 beta test) dat CAS 2 snap ik nou wel :) Maar "wat is de rest?" hehe, ennuh Hoe zou ik alles in moeten stellen straks met (als alles goed gaat) 512 MB PC2700 Samsung geheugen..?
Link naar reactie
[quote:283daaa015="S0epkip"]Ik heb nou een aantal keer dit soort instellingen zien staan bij geheugen: 512 mb PC2700 Corsair cas 2 2-5-2-1T (das die van Red Dragon trouwens, van z'n DX9 beta test) dat CAS 2 snap ik nou wel :) Maar "wat is de rest?" hehe, ennuh Hoe zou ik alles in moeten stellen straks met (als alles goed gaat) 512 MB PC2700 Samsung geheugen..?[/quote:283daaa015] Goede vraag snapte ook niets van die codes van Corsair
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...