Ga naar inhoud

Epox 8K3A en andere KT333 memscores


Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:b96a316ed9="Marcel de Reus"]GELUKT !!! (happy :D ) gelijk al een doorvoer van 2287 (die blauwe balk) op 166. BA ik haal mijn netwerkkaart eruit en dan komen de screenies weer per mail.[/quote:b96a316ed9] dus nu staat ie wel op Cas 2 ?!?!? test ook 3dmark 2001 se meteen nog een keer
Link naar reactie
[quote:9daac6e08c="BA"]Op 166? en wat haal je op 133/166 dan? ik nu ieg 2069 / 1989.[/quote:9daac6e08c] Ik heb deze mail naar je gestuurd met de screenies: Hey BA, Hier zijn ze. Wat mij opvalt is dat de 2e (de blauwe balk dus) een lager doorvoer krijgt bij een hoger voltage. Misschien dat MSI daardoor wint? Ik heb bij die blauwe namelijk op 166 een veel hogere doorvoer dan bij 200 en bij 133. Bij 166 was het voltage default en bij de andere 2 was het 3 V. Test het ook es of het bij jouw ook niet beter werkt op een lager voltage. Greetz Marcel BTW ook op CAS2 is mijn Samsung nog stabiel op 200 Mhz edit: Ik verdenk het hoge voltage er dus van de doorvoer te beperken, want die eerste score die ik vermelde was op gewoon 2,5 V en dat haalt ie op 200 bij 3 V dus niet :( Ik zal idd ff 3DMark draaien, jullie krijgen het zo te zien (ff alles weer OC'en). BTW volgende week zondag krijgen jullie de definitieve OC te zien waarschijnlijk. Dan plaats ik nieuwe pasta, airduct en memkit en probeer ik een superhoge score te halen. Ik weet trouwens niet of het lukt, want mijn temps zijn nu nogal hoog, want er is iets mis met de pasta, maar ik zal het proberen.
Link naar reactie
Mijn scores komen volgende week wel. Ik ben namelijk anders mijn CPU aan het koken, hij werd idle 63 graden! op 2,2 V. Voordat ik dat pasta probleem had was dat dus 46 graden!! Ik heb geen zin om dingen te slopen. BTW, BA dat epox mobo heeft wel een 2/5 AGP divider, in de nieuwe BIOS geeft hij de AGP frequentie aan als je de FSB verandert en het wordt gewoon netjes 80 bij 200 FSB. Ook kun je nu het FSB hoger dan 200 zetten :D handig zo'n nieuw BIOS :)
Link naar reactie
Marcel: 133 [img:f31e5aa7bf]http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.ansink/1332.jpg[/img:f31e5aa7bf] 166 [img:f31e5aa7bf]http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.ansink/1662.jpg[/img:f31e5aa7bf] 200 [img:f31e5aa7bf]http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.ansink/200.jpg[/img:f31e5aa7bf] Mijne is trouwens nog steeds sneller op 190 MHz FSB :???:
Link naar reactie
[quote:bb9b42f4f6="BA"]Hoeveel runs heb je gedaan voor het eindelijk lukte om een 200 MHz screenie te krijgen, duurde wel heel lang ;)[/quote:bb9b42f4f6] BA alledrie de screenies doen het niet, en die 200 deed het gewoon in een keer. Hoezo zou ik het tienduizendkeer moeten doen? En ik moet idd nog wat testen, hoe hoog staat jouw voltage bij 190?
Link naar reactie
Nope, mijn server was down :( Komt haast nooit voor, maar nu KPNQuest failliet is kreeg ik een mail van UPC dat ze het netwerk gingen overzetten en dat ik de komende dagen last zou krijgen van downtime. Duurde gelukkig maar een halfuurtje (ondertussen de C!T gelezen :) en besloten toch maar RAID te gaan gebruiken want dat is harstikke snel.
Link naar reactie
[quote:4a90a0683e="BA"]2.8 V Of hed je 3 uur werk met een NIC er uit slopen ;)[/quote:4a90a0683e] Ik denk dat ie sneller is door het lagere voltage, bij mij presteert ie op 2,5 V ook ber dan op 3 V op bijv 166. Heel weird. Wat zou het anders kunnen zijn? Die van mij zou toch echt sneller moeten wezen. (Ik had mijn proc BTW wel op 7X200 gezet, maar CPU speed is toch niet van invloed?)
Link naar reactie
[quote:23747df072="BA"]Ehm, RAID is alleen snel als je 2 schijven gebruikt he ;) Als je er een enkele disk aan hangt is het iets trager als een normale controller, doordat die direct op de South Bridge zitten.[/quote:23747df072] Duh! Waarvoor denk je dat het RAID heet? Ik wilde misschien dus nog een Maxtor 40 GB kopen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...