Ga naar inhoud

Iemand ervaring met de Coolermaster HHC-L61?


Aanbevolen berichten

[quote:a0b1864fb6="micky.g"]denk echter dat die ook voldoende presteerd.[/quote:a0b1864fb6]Slechter dan die ^#&#&##*% (censuur) Smartcooler kan toch niet ;) TB 1200 @ 65 graden stressed is wat te veel van het goede denk ik zo... Daarnaast is ie ook aan het stuk gaan, dus ik moet wel een nieuwe...
Link naar reactie
[quote:07ade94289="Bill Gates"][quote:07ade94289="micky.g"]denk echter dat die ook voldoende presteerd.[/quote:07ade94289]Slechter dan die ^#&#&##*% (censuur) Smartcooler kan toch niet ;) TB 1200 @ 65 graden stressed is wat te veel van het goede denk ik zo... Daarnaast is ie ook aan het stuk gaan, dus ik moet wel een nieuwe...[/quote:07ade94289] is voor een amd denk ik of niet? heb nog een P4 cooler van Intel liggen
Link naar reactie
Hoi, heb hier ook een hhc-001 maken wel een beetje lawaai(maarja wat wil je 6800 toeren) en hou op over die smart coolers grrrrr weet niet hoe ze dat meten, maar kan hier geen enkele smart cooler met een amd laten draaien, maar koelen de hhc-001 coolt goed en hee past op elke mobo dus wat wil ik nog meer houdt hier de 1800 XP goed koel graadje of +/- 41/42 met gewoon werk.. Groeten,
Link naar reactie
Ik heb ook een HHC-001. Ik heb alleen de oude fan (wat een k+ankerteringtakkeherrie zeg :o ) eruitgesloopt en een trechter gebouwd voor een 92mm fan. Die 92mm fan doet het ietsjes beter dan dat 6800 toeren-ding en maakt veeeeeeel minder lawaai. Dat ding doet het heel goed. Met 3 casefans aan is me CPU idle 29 celc en stressed 32. Ik kan btw ook zonder fan draaien (dus alleen heatsink met de heatpipes) dan krijg ik idle 60 celc en stressed 69 celc... :D
Link naar reactie
[quote:264d419433="Count Uilesnor"]Ik kan niets vinden over die HHC L61 voor 35 euro, op de site staat 69 euro :-( :-([/quote:264d419433]Dat is een speciale actie bij MyCom Utrecht (niet bij de andere winkels!). Daar zijn momenteel openingsstunts zoals een Asus Laptop voor 795 (zal je niet makkelijk aankomen, vanmorgen waren ze in 10 minuten allemaal weg), 19" Ilyama voor 199 en een AOpen DVD speler voor 35... En dus die koeler voor 35... Nadeel: 1 artikel per klant/per stuk en maximaal 2 aanbiedingen (zo heb ik dus de DVD speler en de koeler gekocht voor de prijs wat normaal de koeler kost).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...