Ga naar inhoud

DDR PC266 SDRAM voor epox mobo


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik ben op zoek naar een nieuw moederbord, en ben geinteresseerd geraakt in het merk epox.Ik heb begrepen dat epox goede mobos maakt. Kunnen de kenners hier dat beamen? Welk model, socket A raden jullie aan? Verder vroeg ik me af wat precies DDR PC266 SDRAM is en wat het verschil is met andere soorten ram. Hope to hear from you soon
Link naar reactie
Ik zou voor de Epox 8K3A gaan (heb ik ook besteld). Dat is een mobo met de KT333 chipset, waar je PC2700 geheugen voor nodig hebt, liefst CL2. Bijvoorbeeld Samsung of Corsair. PC2700 geheugen loopt op 166 MHz DDR, 333 MHz eigenlijk dus :) PC266 (heet eigenlijk PC2700) geheugen kan je er ook voor gebruiken, maar dan kan je net zo goed een moederbord zoeken met de KT266A chipset, zoals de Epox 8KHA+. Dat is opzich ook een goed en stabiel mobo, maar bij mij werkte die niet goed met de R8500, en een GF4 Ti schijnt er niet goed in te passen. Anthony, denk even aan wat ik gisteravond zei. Vind je het nou echt nodig omdat in 2 reply's te plaarsen???
Link naar reactie
[quote:7e8fbcdfe7="BA"]Snap je nu wat ik gisteravond tegen je zei over die reply's? er staan er nu 7, en dat hadden er maar 2 hoeven zijn. De rest is dus semi-OT gel*l, en daar ergeren oa ik en Red Dragon ons aan de laatste tijd. Een grapje is leuk, maar dat is momenteel in elke topic zo.[/quote:7e8fbcdfe7] O daarom zijn jullie de laatste tijd zo geirriteerd :cry: Zeg dat dan gewoon dan stop ik met de onzinnige OT info. Bij deze dus. BA, alles vegeven dan maar? Ik probeer ook alleen mijn nbest te doen. Ik ben het BTW volledig met BA eens de Epox 8K3A is een heel stabiel en goed mobo en niet erg duur (ik heb het ook, zie mijn sg voor results). Je hebt deze borden al voor rond de 90 euro :) Het is echt een aanrader en hij heeft veel opties in de BIOS. BTW PC266 = eigenlijk PC2100 (BA maakte denk ff een typefoutje), maar op dat mobo kan je dus het beste PC2700 nemen, dat is 333 Mhz effectief en werkt supersnel.
Link naar reactie
[quote:f394ba712f="BA"]Snap je nu wat ik gisteravond tegen je zei over die reply's? er staan er nu 7, en dat hadden er maar 2 hoeven zijn. De rest is dus semi-OT gel*l, en daar ergeren oa ik en Red Dragon ons aan de laatste tijd. Een grapje is leuk, maar dat is momenteel in elke topic zo.[/quote:f394ba712f] Correct gesproken
Link naar reactie
[quote:2fe55d39d8="anthony2u"][quote:2fe55d39d8]Je hebt deze borden al voor rond de 90 euro Het is echt een aanrader en hij heeft veel opties in de BIOS.[/quote:2fe55d39d8] Geef mij maar een link waar je ze onder de 100euro kan krijgen dan!![/quote:2fe55d39d8] http://www.startup-it-service.nl/shop/winkel.php?artikelmin=170000&artikelmax=170300&klantnummer=&naam=&adres=&woonplaats= Ze zijn iets gestegen van 93,45 naar 103.nogwat. Nog steeds erg goedkoop.
Link naar reactie
[quote:253987e97b="Red Dragon"][quote:253987e97b="BA"]Snap je nu wat ik gisteravond tegen je zei over die reply's? er staan er nu 7, en dat hadden er maar 2 hoeven zijn. De rest is dus semi-OT gel*l, en daar ergeren oa ik en Red Dragon ons aan de laatste tijd. Een grapje is leuk, maar dat is momenteel in elke topic zo.[/quote:253987e97b] Correct gesproken[/quote:253987e97b] Nogmaals sorry. Zand erover, OK?
Link naar reactie
Ik had hem hier vanmorgen in een of andere topic gevonden en de lage prijzen vielen me gelijk op. Als je daar iets hebt bestelst vertel dan even hoe de service is. Misschien handig voor de medeforummers, want als ie goed is heb je er weer een goede en goedkope shop bij :)
Link naar reactie
[quote:22be170e64="Marcel de Reus"]Ik had hem hier vanmorgen in een of andere topic gevonden en de lage prijzen vielen me gelijk op. Als je daar iets hebt bestelst vertel dan even hoe de service is. Misschien handig voor de medeforummers, want als ie goed is heb je er weer een goede en goedkope shop bij :)[/quote:22be170e64] Ik heb er poos terug aantal Enermax spullen besteld en nu een Lian Li case in aanbieding, er staan wel wat foutjes op de site zeggen ze zelf ook qua prijzen omdat deze snel veranderen en ze wel de goedkoopste proberen te zijn wat goed lukt! ik kreeg vond ik zelf kundig antwoord op mailtjes en bestelling was netjes verpakt en gaven me goed advies en aantal tips bij enermax inbouwen erg netjes vind ik ook wel wat waard ookal is het dan heel soms aantal eurocenten duurder, nog steeds goedkoper als vele andere shops en super service vond ik! ik vind het een advies aan jullie waard,ze doen echt hun best volgens mij (althans degen die ik mailde) en nuja prijzen zijn ook niet bij te houden omdat ze zo wisselen als je ze mailt ,geven ze ook nog welns korting enzo.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...