Ga naar inhoud

AMD 700 @ 876 Werd 92,1 C


Aanbevolen berichten

Ik was dus bezig met mijn cpu fan een leuk kleurtje aan het geven. en daarvoor had ik hem even van mijn prog gehaald! :evil: maar toen was ik dat ff vergeten en was ik unreal gaan spelen! maar naar 5 min herinerde ik me opeens dat er helemaal geen fan op mijn prog zat :evil: :P :evil: ik kijken naar de temp. ..... [b:3cb6d07725]92,1 [/b:3cb6d07725]graden. toen heb ik eerst nog ff een screenshot gemaakt en toen heel snel uitgedaan!
Link naar reactie
[quote:f41db04e6e="MajinBuu"]Heb geluk gehad :D , kon ook doorbranden :cry: :evil: MajinBuu :evil:[/quote:f41db04e6e] Ja dat weet ik! maar ik heb hem al een keer eerder bijna verbrand. toen had ik mijn koelblok er fout opzitten toen heeft mijn prog het een dag niet gedaan daarna wel weer. :P :P mazzel gehad waarschijnlijk al 2 keer!! :evil:
Link naar reactie
[quote:37a5bd6a64="Marcel de Reus"]Idd veel geluk meestal gaan ze boven de 90 graden roken :( BTW heb je een ruitje in je kast dat de CPU fan een leuk kleurtje moet?[/quote:37a5bd6a64] nee nog niet maar dat is wel het plan!! mijn fan is nu in het midden fel geel en de bladen fel oranje! freaky effect. ik zal kijken of ik er ff een pic van kan maken!!
Link naar reactie
[quote:9371945340="Honda_rulez"][quote:9371945340="Marcel de Reus"]Idd veel geluk meestal gaan ze boven de 90 graden roken :( BTW heb je een ruitje in je kast dat de CPU fan een leuk kleurtje moet?[/quote:9371945340] nee nog niet maar dat is wel het plan!! mijn fan is nu in het midden fel geel en de bladen fel oranje! freaky effect. ik zal kijken of ik er ff een pic van kan maken!![/quote:9371945340] Ik wil idd die pic zien, dast wel lauw BTW. leuke casemod! :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...