Ga naar inhoud

Is dit wel een goed systeem


Aanbevolen berichten

Ik wil met dit systeem internetten, documenten bewerken en typen, af en toe een game op spelen en een filmpje kunnen kijken. Het systeem ziet er als volgt uit: Liyama HM703UT vision mastyer pro 17' diamondtron Aopen Bigtower ATX 300 Watt grijs Logitech Cordless Desktop (refresh) Aopen DvD 1648Pro 16xdvd 48x cd-rom Maxtor Diamond Max Plus D740x 20Gb 7200 rpm U-ATA 133 Asus AGP V8200 GF3 Ti 200 64 mb Dlx TV in/out Asus A7V333, Socket A KT333, 3x ddr, audio, raid, usb 2.0 Kingston Dimm 256 ddr sdram pc2700 333mhz Amd Athlon XP 2000+ 266mhz socket A box Ben ik nog iets vergeten of zeg je dat zou ik nou nooit aanschaffen dan zou ik dat graag willen weten. Goede tips zijn altijd welkom. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Voor DVD is die GF3 Ti200 niet echt optimaal, doordat je geen beeld op je TV en Mon. tegelijk kunt hebben. Dan kan je betere een GF4 Ti4200 kopen. Verder zijn die Aopen voedingen niet echt goed, maar hun kasten weer wel. Als je dus probs met je systeem krijgt, denk dan even aan je voeding. Zorg dat je PC2700 Cas2 is, op Cas 2.5 is PC2100 Cas 2 net zo snel. Verder ziet het er goed uit :)
Link naar reactie
//OC@15.. de duivel had 3 6en niet 4. lees de bijbel maar opnieuw Openbaringen 13:18 ok weer ontopic: Ik zou zeker niet voor de GeForce 3 ti 200 gaan koop of een GeForce 4 ti 4200 of een Ati Radeon 8500 beide kaarten zijn niet duur meer en sneller en stukken beter in 2d (scherper en helderder) dan de GeForce 3 ti 200 rest van het systeem is prima
Link naar reactie
Fijn systeem, alleen een beetje "overdone" ik zou alles net een stapje minder nemen. Ipv het asus mobo een [url=http://www.hardware.info/reviews.php?id=285&page=7]Gigabyte GA-7VRXP[/url] ipv XP 2000+ een XP 1900+ (scheelt 100 Euro voor 66 mhz) inderdaad een ti-4200 of een R8500 ipv de ti-200 (kun je mooi dat geld van de proc in investeren) Leadtek, club3d oid En geen Aopen DVD maar een LiteOn of een Toshiba
Link naar reactie
Yep, neem een ti4200 ivm de filmpjes en als je alles een stapje terug doet kun je een mooie geluiskaart met boxen kopen. Dat is leuk als je een film kijkt, dan heb je gewoon een thuisbios. Kijk ipv de Aopen is voor een Chieftech Dragon die zijn niet veel duurder, maar hebben erg goede voedingen en ik vind ze persoonlijk stukkenb mooier dan de Aopens. En 20Gb is mischien wat aan de kleine kant, een filmpje is al gauw 1GB of meer en dan komen er nog proggies, OS enz. Voor de rest een heel goed systeem (en idd zorg dat je kingstonn cas 2 is, want die 2,5 modules willen echt niet op 2 draaien (een vriendje heeft zelfde mobo + geheugen maar om op CAS 2 te draaien moet hij het als PC2100 gebruiken :( dus alles op 133 ).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...