Ga naar inhoud

Favoriete merk moederbord


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:f7b6d54d6c="BA"]OA OC'en zonder biossettings via bridgecutting of softwarematig.[/quote:f7b6d54d6c] 'k ga maandag eerst maar eens met deel een aan de slag met fsb en mijn videokaart oc' en. FSB / AGP / PCI ratios have been trimmed down, leaving only 1/3, 1/4 and 3 fixed settings of 44MHz, 37MHz and 33MHz Met die pci/agp fix kun je slot op een van die drie standen fixen. Betekent dat dan ook dat je videokaart niet sneller gaat lopen en dus minder kans op crash? Zag net waardes van 70-90 voorbij komen dan moet 44 toch makkelijk kunnen? of is dat voor beginnende oc'e b die niet zo ver willlen gaan?
Link naar reactie
[quote:0264cd307c="BA"]yep, volgens mij houden ze de videokaart ook netjes op 66 MHz :) desnoods kan je dat controleren met sisoft sandra oid :)[/quote:0264cd307c] Denk dat ik maandag maar een private hotline met N-Holland moet maken voor alle vragen die nog resten :wink:
Link naar reactie
[quote:d1849a04eb="BA"]Probleem is alleen dan dat die SiS planken niet echt sneller worden van PC2700. De geheugenaansturing van die chipset klopt niet helemaal.[/quote:d1849a04eb] Daarvoor is het handig dat er bios updates zijn (zelf ook gedaan), plank is daardoor ietsje stabieler over te clocken en er is iets verbeterd met geheugen dingen enz. 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...