Ga naar inhoud

MSI k7t266a pro2 met een geforce4 ti4200 goed?


Aanbevolen berichten

dat wel maar hij si vergeleken met de KT266a van MSI weer sneller en een stuk stabieler dan ze voorganger.. er zijn altijd eigewijze mensen op deze wereld die MSI willen en dan zeg ik koop dan die KT3 ultra. dat scheelt een hoop problemen. maar ja. een ander merk zoals,, Epox of Gygabyte of zo kan je beter nemen uiteraard.
Link naar reactie
Hallo, Ik gebruik dit mobo al een tijdje en in het begin veel problemen gehad :evil: :evil: , maar deze zijn opgelost(mobo was stuk en cpu was stuk) :D :D Mijn vraag is kan ik een geforce 4 in mijn mobo zetten, draait dat normaal? Anders moet ik weer meer geld uit gaan geven voor een nieuw mobo en ik heb hem net :evil: :evil: . MSI is toch zo slecht nog niet, ik heb testen gelezen helemaal in het begin van de productie van de 266ddr mobo's en hier kwamen ze vrij goed uit de test en ze waren ook snel genoeg. Dus kan ik een geforce nemen ja of de nee en wel zonder problemen. GRTZ, Jan
Link naar reactie
[quote:15e07e7c6b="janhaag"]Hallo, Ik gebruik dit mobo al een tijdje en in het begin veel problemen gehad :evil: :evil: , maar deze zijn opgelost(mobo was stuk en cpu was stuk) :D :D Mijn vraag is kan ik een geforce 4 in mijn mobo zetten, draait dat normaal? Anders moet ik weer meer geld uit gaan geven voor een nieuw mobo en ik heb hem net :evil: :evil: . MSI is toch zo slecht nog niet, ik heb testen gelezen helemaal in het begin van de productie van de 266ddr mobo's en hier kwamen ze vrij goed uit de test en ze waren ook snel genoeg. Dus kan ik een geforce nemen ja of de nee en wel zonder problemen. GRTZ, Jan[/quote:15e07e7c6b] Het werk natuurlijk wel alleen zal die kaar een stuk langzamer zijn dan op een ander mobo. Maar als ie net nieuw is gewoon kopen, want hij mag dan minder presteren op dat bord het is en blijft een goede kaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...