Ga naar inhoud

past deze heatsink op mijn mobo?


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe koeler op het oog, de Coolermaster HHC 001. Dat is dat ding met die heatpipes. Ik heb een Epox 8KHA mobo. Nu schijnt deze heatsink niet goed op deze mobo te passen. De uitgebouwde heatpipes raken de chipset fan, of komen er bijna tegen aan. Heeft iemand ervaring met deze combinatie? Graag advies,vast bedankt.
Link naar reactie
heb zelf deze koeler, heb er geen problemen mee...... zou eigenlijk op ieder mobo moeten passen. wat je bedoeld is denk ik dat de heatpipes eventueel de chipsetkoeler raken. Meestal is dit niet het geval, de koeler is trouwens zo'n 8cm lang van de bovenkant van de socket gemeten. als de chipset werkelijk zo ongunstig geplaatst is dat hij voor de socket ligt kun je altijd nog de pinnetjes van de koeler iets verbuigen of er een andere actieve koeler op zetten.
Link naar reactie
[quote:3e2c16fca6="BA"]Ja dat past. Zelfs de Alpha 8045 past op dat mobo, ik heb die combinmatie gehad, dus dat moet zeker passen :)[/quote:3e2c16fca6] Jij hebt toch wel een paar van die zwarte dingetjes moeten ombuigen! ( :D sorry ben ff de naam kwijt van die "dinetjes")
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...