Ga naar inhoud

delta of alps


Aanbevolen berichten

ik zit erover te denken een andere fan op mijn koeler te zetten, welke zou beter zijn? De koeler is Coolermaster HHC-l61 (die met de heatpipes) standaard zit er een fan van het merk alps (alpha?) op met ongeveer 3000 toeren en ongeveer 2 cm hoog en heerlijk stil. nu zat ik er aan denken er een delta fan op te zetten die ik nog heb liggen, ook 60 by 60, 4500 toeren, 1cm hoog en ietwat luidruchtiger..... welke zal beter zijn kwa koeling?
Link naar reactie
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:3d9a295a05="Marcel de Reus"]Tjeesz, heb jij die 120 mm Delta erin hangen??? Nou dan maakt het ook niet uit as die CPU cooleer een beetje meer geluid wordt, want die Delta doet toch het geluid van alle andere fans (en van stofzuigers, vliegtuigen etc.) verbleken :o[/quote:3d9a295a05] LOL, dat is een uitspraak van mij ;) BTW een 60 mm fannetje als extra casefan gebruiken stelt niks voor, die dingen hebben toch te kort airflow. Micky g: Zoek de specs op van die delta fan, en kijk welke beter is, of probeer het. :)
Link naar reactie
I know :D Had jij idd een keer gezegd :D Maar ik heb hem inmiddels zelf gehoord en oze Miele stofzuiger is er niets bij :D Nu we het toch over fans hebben: Als ik nu in dat airduct gewoon voorin die YS-tech gebruik en achterin op mijn CPU die HP heeft het dan zin? Of verplaats die YS-tech niet genoeg lucht. Ik wil namelijk nog wel een xtra 80 HP kopen, en ik vind het geluid geen prob maar meen ouders misschien wel (gaan ze gelijk minder achter de computer :D )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...