Ga naar inhoud

FAQ bende :-)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:fa34b21b46="lykele"]Hee, das een goed idee...misschien.... we kunnen er ookm een apart foum-onderwerp op openen... wel irri voor andere lezers trouwus...[/quote:fa34b21b46] Dat lijkt me een slecht plan... vroeger was er een appart OFF-TOPIC forum en dat is er naar mijn mening gelukkig afgehaald. MSN is een perfect medium om lekker met elkaar te ouwehoeren over school en andere off-topic zaken. tis maar een ideetje hoor.
Link naar reactie
[quote:a3fe7bb78a="anthony2u"]kunnen al deze fake-berichten nog gewist worden? Staat zo slordig in een FAQ ! :roll:[/quote:a3fe7bb78a] Jeroen! Edwin! (en de rest!) alle fake-berichten weghalen (en dat zijn alle berichten na de eerste post ;) ) en dan een slotje... mmm, users kunnen hun eigen bericht toch verwijderen?!? edit: niet dus :( ga ik direct doen :D (behalve deze dan) en btw: examens kun je ook zonder leren halen hoor, makkelijk zelfs! (en dat heeft niets met onderbewustzijn te maken)
Link naar reactie
OK, sorry voor het off-topic gelul we zulen het staken. Ik heb BTw geen zin om mijn MSN te openen dan wordt ik gelijk doodgegooid met berichten. Dus mijn privé leven zal verder geheim moet blijven ;) En idd berichtjes weg en slotje erop! [b:9941d8e046]Waar is de onzichtbare mod?[/b:9941d8e046]
Link naar reactie
[quote:4069437ad7="Marcel de Reus"]Thnx slashead, hebben we hier toch nog een beetje off-topic :D Ok berg MSN maar weer op, lang leve Slashead. BTW laten we het wel een beetje over computers houden ;)[/quote:4069437ad7] Omdat Slashhead dit Off-topic gebeuren toelaat zie ik nog niet in dat jullie er mee door moeten gaan. Wat is er mis met MSN?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...