Ga naar inhoud

FAQ bende :-)


Aanbevolen berichten

[quote:50246e4f2f="boss63"][quote:50246e4f2f="Mithrandir"][quote:50246e4f2f="boss63"]BA heb je dat stukje nog als plain tekst? Kan ik het op mijn pc opslaan als cursus in [b:50246e4f2f]Word doc[/b:50246e4f2f].[/quote:50246e4f2f] NIET VLOEKEN!!! open standaarden aub!!![/quote:50246e4f2f] Snap ik niks van wat bedoel je?[/quote:50246e4f2f] Micro$oft misschien?
Link naar reactie
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:84d087d2db="spiderned"][quote:84d087d2db="boss63"][quote:84d087d2db="Mithrandir"][quote:84d087d2db="boss63"]BA heb je dat stukje nog als plain tekst? Kan ik het op mijn pc opslaan als cursus in [b:84d087d2db]Word doc[/b:84d087d2db].[/quote:84d087d2db] NIET VLOEKEN!!! open standaarden aub!!![/quote:84d087d2db] Snap ik niks van wat bedoel je?[/quote:84d087d2db] Micro$oft misschien?[/quote:84d087d2db] Gna gna heeeeel goedkope licentie via school (f10,= voor heel office pakket) :D Dikke neus naar men Gates, van mij wordt hij niet rijk
Link naar reactie
[quote:cdf8cf7aef="boss63"][quote:cdf8cf7aef="spiderned"][quote:cdf8cf7aef="boss63"][quote:cdf8cf7aef="Mithrandir"][quote:cdf8cf7aef="boss63"]BA heb je dat stukje nog als plain tekst? Kan ik het op mijn pc opslaan als cursus in [b:cdf8cf7aef]Word doc[/b:cdf8cf7aef].[/quote:cdf8cf7aef] NIET VLOEKEN!!! open standaarden aub!!![/quote:cdf8cf7aef] Snap ik niks van wat bedoel je?[/quote:cdf8cf7aef] Micro$oft misschien?[/quote:cdf8cf7aef] Gna gna heeeeel goedkope licentie via school (f10,= voor heel office pakket) :D Dikke neus naar men Gates, van mij wordt hij niet rijk[/quote:cdf8cf7aef] Hoop geld nog hahahaahha
Link naar reactie
BA heb die hele waslijst zomaar uit je hoofd in een keer hier neer gezet, sowy je bent hier zeker de kenner der alle geheugen termen 8) . Ik hoor mijn pa er vaak over praten maar bij mij gaat het et ene oor in en het andere weer uit maar, De complimenten van mij en ik denk ook dat de forum database van C!T nu ook wat mindersnel overloopt. (Maar nu moet je me eens zeggen hoe je dit allemaal weet, Heb je soms de universiteit gedaan voor een paar jaar) [Off topic] Marcel zit op het gymnasium en heeft een heleboel bijbaantjes, heeft hij dan zoveel tijd :-? , Ik zit op het vmbo (nieuwe naam voor MAVO) en heb alleen tijd voor een paar uurtjes EDHA per week, en ik zit al erg krap met huiswerk en zo, dan wil ik niet weten wat voor dagen marcel moet doormaken[/off topic]
Link naar reactie
[quote:2a37c0211a="Overclocker@15"]BA heb die hele waslijst zomaar uit je hoofd in een keer hier neer gezet, sowy je bent hier zeker de kenner der alle geheugen termen 8) . Ik hoor mijn pa er vaak over praten maar bij mij gaat het et ene oor in en het andere weer uit maar, De complimenten van mij en ik denk ook dat de forum database van C!T nu ook wat mindersnel overloopt. (Maar nu moet je me eens zeggen hoe je dit allemaal weet, Heb je soms de universiteit gedaan voor een paar jaar) [Off topic] Marcel zit op het gymnasium en heeft een heleboel bijbaantjes, heeft hij dan zoveel tijd :-? , Ik zit op het vmbo (nieuwe naam voor MAVO) en heb alleen tijd voor een paar uurtjes EDHA per week, en ik zit al erg krap met huiswerk en zo, dan wil ik niet weten wat voor dagen marcel moet doormaken[/off topic][/quote:2a37c0211a] Het is makkelijk, ik doe het zo. Ik ben 3 dagen 14:30 uit en 2 dagen 16:15. Om 16:00 ga ik normaal krantjes lopen dus die drie dagen heb ik eerst nog tijd om te computeren. Na het eten ga ik computeren en maakhuiswerk doe ik alleen voor het 1e uur, voor het 2e maak ik in het 1e uur, voor het 3e in het 2e enz. Of ik maak het gewoon niet :D Leren doe ik als mijn ouders denken dat ik slaap, dus ik begin zo rond 22:30 :D De tijd daarvoor kan ik dus computeren. Alleen er is nog zo weinig tijd om te slapen :( vooral als ik veel moet leren (ik leer btw nog al makkelijk, ik haal met 30 min leren zonder moeite een 8.5 of hoger voor een rep :) ). Dit was mijn levensverhaal, maar nu weer on-topic! BA het zou idd een goed idee kunnen zijn, een boek schrijven! En je hoeft niet alleen in dat 1/2 jaar vakantie te schrijven, maar ipv met je voeten omhaag met een bak leuter kun je ook aan boord schrijven :D
Link naar reactie
heb jij even geluk :wink: nee het valt op zich wel mee hoor, ik snap niet dat mensen zoveel moeite moeten doen om een pw voor te bereiden e.d. ik begin gewoon een dag van tevoren, dan kijk ik het over, maak een of 2 opgaves en dan ken ik het (meestal) wel. Alleen gaat het dan meestal wat minder met je examen omdat je alleen maar "korte termijn geheugen" hebt geleerd. En als je geen hoofdstukken maakt, dan heb je te weinig oefening... en dan toch een 7 staan voor scheikunde op je diploma :D hehehehe
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...