Ga naar inhoud

vraagje


Aanbevolen berichten

hallo, ik ben van plan om naar lan partys te gaan en nu heb ik een open kast vanwege de externe cpu cooler en nu wil ik de kast weer sluiten door nieuwe coolers er in doen ik wou een nieuwe cpu cooler en 2 casefans erin doen welke kunnen jullie mij het beste adviseren om erin te doen ik wil dat de cpu zo koel mogelijk blijft liefst rond de 40 en het moet ook zo stil mogelijk zijn want de pc staat 's nachts aan en bevind zich in mijn slaapkamer greetz, RecoN
Link naar reactie
Mag het wat kosten? Als je een Alpha 8045 met een redelijke fan, YS-tech of Delta 80MP, en 2 YS-tech of Delta 80 MP casefans, dan moet dat wel lukken. Probleem is alleen dat die Delta fans toch nog wel wat herrie maken. Misschien als je het met 3 Enermax of Papst fans probeerrd, kijken of dat goed werkt?
Link naar reactie
Ik heb daar een Swiftech MCX462-BA gekocht omdat Peter de eigenaar zei dat deze iets beter presteerde dan de Alpha, maar BA en ik hebben eens wat gediscusseerd en het scheelt haast niks. Koop een Alpha of Swiftech met een Papst erop en dan nog 3 Papst casefans. Moet goed zijn voor een 2000+ Ik hou hem non-OC'ed met een Delta 80 HP erop en 5 YS-tech fannetjes 33 graden stressed :) Die Papst zijn wel duur, maar je hoort ze dus echt niet :)
Link naar reactie
Tsja, geluid en kwaliteit gaan niet [b:73105d52c9]altijd[/b:73105d52c9] samen, helaas... maar waarom neem je die waterkkoeling nie mee, je kken met iemand anders afspreken hetzelfde reservoir te gebruiken, scheelt een plaats om te kopen en het werkt goed en stil... btw: met fans is ook niets mis...
Link naar reactie
het is een miditower en ik zou de reservoir erin kunnen krijgen maar de radiator niet dus de kast zal nog open blijven nu ben ik van plan om Alpha PAL 8045T met Papst (80x25) 8412 NGM samen met 3 Case FAN (80 x 25) Papst 8412 NGML te kopen ik denk met die het ook wel goed is
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...