Ga naar inhoud

Mijn syteem verkopen! voor hoeveel ????


Aanbevolen berichten

ik zie dat het systeem dat verkocht moet worden ongeveer overeenkomt met mijn huidige systeem: Intel P2 400 MHz Asus P2B 128 MB 27 GB WD Expert Asus GF2Ti Logitech Cordless Mouseman Optical en voor de rest de standaard dingen..CD-ROM, midi tower, geluidskaart, netwerkkaart, toetsenbord. Is dat dan ook 300/350 euro waard? misschien 400?
Link naar reactie
hij's opzich zonder monitor maar d'r kan een 15" NEC bij als het moet ik weet dat de processor vrij traag is, maar de videokaart, muis, en harde schijf zijn wel van topkwaliteit. ik ga eerst maar is van 400 uit, en dan misschien terug naar 350 als ik 'em niet kwijtraak
Link naar reactie
Mja, maar die GF2 kaarten brengen tweedehands ook niet zo veel meer op. Tis dus gewoon maar wat de gek er voor geeft. Ik heb 2 maanden geleden een Celly 1000 systeem in elkaar laten zetten voor 600 euro, met net iets betere specs als de topicstarter, zodoende kwam ik een beethe op die prijs.
Link naar reactie
Precies, het zijn nog goede PC voor degene die alleen internetten en rustige spelletjes spelen + briefjes tikken. Dan is zo'n tweede handsje een goede opties, omdat een nieuwe weer net iets duurder is (en mensen met weinig verstand van PC's kopen zo'n merk als Compaq of Packard Bell en dan betaal je natuurlijk veel meer dan 600 euro voor een Celly 1000 systeem). Ik zou gewoon bij 400 beginnen, vooral omdat hij mooi compleet is, met netwer kaart cordlees mouse en een lekker grote HDD.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...