Ga naar inhoud

Raid en partities


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:0ecc375c1a="BA"]Nee, kom uit de scheepvaart. Je kan meerdere dingen doen, zoals containets, stukgoed, zware lading, chemo etc. Daarvan sprak de tankvaart mij eigenlijk het meeste aan.[/quote:0ecc375c1a] Hogere zeevaart school oid zit dat in Den Helder of zo ? Of heb je ook middelbaar of heet dat allemaal al weer anders?
Link naar reactie
[quote:b93a5b94ef="BA"]Nee, den helder is middelbaar. Hoger heb je op Terschelling (zit ik), Amsterdam, Vlissingen en Rotterdam :)[/quote:b93a5b94ef] Terschelling ja da's waar, lekker handig als je eens naar huis wilt maar ja een zeeman wil nooit naar huis. :) Nou snap ik waarom je 's nachts pas om 3 uur thuis komt even naar Hessel geweest. :lol:
Link naar reactie
Uit de handleiding van PartitionMagic 7: "PartitionMagic Pro supports RAID level 0 (disk striping) and RAID level 5 (striping with parity)." Dit is de enige verwijzing naar RAID (levels) in de hele manual. PM7 Pro zou alleen scripting en remote functies bieden als extra ?? Had ik nu PM7 Pro moeten kopen??? :roll: Uit de reacties hierboven (en de C!T van mei) maak ik op van niet. ....
Link naar reactie
Volgens mij maakt het niks uit, en kan je hem ook voor RAID 1 gebruiken. Dat is zelfs simpeler te implementeren, omdat het enige wat de RAID controller doet is data naar beide schijven op de zelfde plaats schrijven. De schijven worden dus eigenlijk gewoon als een enkele behandeld :)
Link naar reactie
[quote:187da3a8a1="biomass"]Uit de handleiding van PartitionMagic 7: "PartitionMagic Pro supports RAID level 0 (disk striping) and RAID level 5 (striping with parity)." Dit is de enige verwijzing naar RAID (levels) in de hele manual. PM7 Pro zou alleen scripting en remote functies bieden als extra ?? Had ik nu PM7 Pro moeten kopen??? :roll: Uit de reacties hierboven (en de C!T van mei) maak ik op van niet. ....[/quote:187da3a8a1] Met PM kun je alle schijfven gewon vrbouwen zonder data verleis, staat alleen in dat bij oude RAID controlers je geen grote schijven >8G moet gebruiken anders start de pc mogelijhk ninet meer op zal wel met raid 1 of 0+1 zijn. Twee alleen mirror, hoe je die benadert weet ik niet want ik wil zelf binnenkort ook RAID1 gaan aanleggen. Denk dat deze gewoon 1 schijf aangeeft en de tweede niet.
Link naar reactie
[quote:d659f3cc7c="Sikkens_Software"]Ok, :D maar natuurlijk is er niemand zo goed als BA (slijm Slijm Slijm Slijm) Maar omdat iedereen dit forum gebruikt om wat van te leren en dus krijg je altijd heel wat advies.. Dat is maar goed ook... We hebben het natuurlijk wel over pc's..[/quote:d659f3cc7c] Kende het hele fenomeen "forum" nog niet, maar is wel errug handig, vooral die oude rotten die al heel wat pc's hebben opgeblazen en doen smelten die geven hun kennis door aan newbe's zoals ik. En het is toch wel erg leuk een beetje sleutelen aan je pc en langzamerhand steeds wat erbij te leren zonder dat je pc smelt of met een enorme plof tot stilstand komt, dat hebben zij voor ons gedaan :lol:
Link naar reactie
[quote:1135e019f6="Sikkens_Software"]Jah, ik weet precies wat je bedoelt en dan heb je soms toch van die vragen waar je gewoon niet uit komt...[/quote:1135e019f6] Ja zoals wie werd de das genoemd, klinkt bekend maar weet het niet meer. Als multiple choice wordt moglijk iets makkelijker. Jan Das wielrenner in 1957 uit Leeuwarden die werd de das genoemd maar die bedoel je vast niet :)
Link naar reactie
[quote:4ffdc1c755="boss63"][quote:4ffdc1c755="Sikkens_Software"]Ok, :D maar natuurlijk is er niemand zo goed als BA (slijm Slijm Slijm Slijm) Maar omdat iedereen dit forum gebruikt om wat van te leren en dus krijg je altijd heel wat advies.. Dat is maar goed ook... We hebben het natuurlijk wel over pc's..[/quote:4ffdc1c755] Kende het hele fenomeen "forum" nog niet, maar is wel errug handig, vooral die oude rotten die al heel wat pc's hebben opgeblazen en doen smelten die geven hun kennis door aan newbe's zoals ik. En het is toch wel erg leuk een beetje sleutelen aan je pc en langzamerhand steeds wat erbij te leren zonder dat je pc smelt of met een enorme plof tot stilstand komt, dat hebben zij voor ons gedaan :lol:[/quote:4ffdc1c755] Precies eerst wist ik wel wat van comps, maar vooral software en nu heb ik net mijn eigen PC in elkaar gezet en geOC'ed en zie het resultaat! (in mij sig BTW). Allemaal dankzij de vriendelijke forummers hier. Dit forum is echt top gewoon :D
Link naar reactie
[quote:6c8f1f0176="Marcel de Reus"] nu heb ik net mijn eigen PC in elkaar gezet en geOC'ed en zie het resultaat! (in mij sig BTW). Allemaal dankzij de vriendelijke forummers hier. Dit forum is echt top gewoon :D[/quote:6c8f1f0176] Ziet er indrukwekkend uit, mooie componenten. Draait jou internet echt op 512k??? dat haalt mijn kabel lang niet, zo rond de 30-40k is het over. Is trouwens snel genoeg voor mij. Kan jullie nu al bijna niet bijhouden met post als er dan nog meer en sneller binnenkomt kunnen mijn vingers het niet meer bijhouden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...