Ga naar inhoud

overklokkingspoging


Aanbevolen berichten

Ik heb een tb 1400 en heb de settings veranderd naar11.5*133=1530 Mijn vraag is ;na 1 uur cpu burn op high process priority: mijn temp is 62° chassis;28° .mijn 12v daalt van 11.8v naar 11.6v.vulcano 7 draait aan 4500rpm.in rust is mijn cpu temp ;53°c,chassis 28°,12v=11.8v en mijn fan draait aan 4200rpm. Mag ik nog hoger gaan en zijn er betere instellingen dat wat ik nu doe?Of is dit de limiet?alles draait stabiel. :o
Link naar reactie
Neem dan een goede heatsink met een stille fan. Die vulcano is goed, maar niet echt schokkend :( Ik heb een Swiftech MCX 562-BA met een Delta 80HP (deze is niet zo stil) en mijn systeem blijft onder de 45 graden op een Vcore van 2 V. Neem bijvoorbeeld die Swiftech met een Papst, dat zal stil zijn en erg goed koelen, maar is jammer genoeg ook er duur (richting 100 euro). Ook de Alpha 8045t is erg goed (ik zeg het maar vast anders zegt BA het wel :D ) en zelf wat goedkoper. Kijk eens op www.oc-shop.nl Su6, Greetz Marcel
Link naar reactie
[quote:a3c0c8ca79="BA"]Tsja, maar die Alpha is ook 5 keer zo duur als een Spire of zo...[/quote:a3c0c8ca79] Maar ook wel 5x zo goed :wink: Bij mij gaat de combi ALpha en Papst heel goed, kost wat maar je hebt ook wat en ja ik had oo kzo'n vrouw die liep te piepen over het lawaai. Nu niet meer :lol:
Link naar reactie
[quote:3c8c59a802="naree"]dan zal het een alphameteen papst worden;kan iemand de beste kombinatie geven AUB? en inderdaad de vulcano koste maar €20 :cry:[/quote:3c8c59a802]http://www.micforg.co.jp/cindexe.html www.papst.de de 8000 serie en dan kijken wat je wilt (nog even voor de goede orde 10dB erbij is verdubbeling van het geluid maar dat weet je waarschijnlijk al) http://shop.freezinghardware.nl/index-shop.asp?Cat_ID=6 staan heel wat soorten bij elkaar
Link naar reactie
[quote:d5f7a46858="lykele"]Zijn er ook gewoon winkels waar je ze kunt kopen, zonder verzendkosten ofzo. k ken wel de NoRRod en de Alternate, maar die hebben die soort koelers niet...[/quote:d5f7a46858] Als je ze vooraf betaald zijn de verzendkosten best redelijk hoor. En ja pricewatch is goede bron maar kijk of ze de combo verkopen anders heb je 2x verzendkosten
Link naar reactie
[quote:f2ae00c2de="lykele"]k ken wel de NoRRod en de Alternate, maar die hebben die soort koelers niet...[/quote:f2ae00c2de] Ik heb hem bij freezing hardware gekocht en ik kreeg er gratis beetje koelpasta bij en ook nog gratis een splitter om de fan aan te kunnen sluiten. Prima service!!!!! (is wel een beetje reclame zo :wink: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...