Ga naar inhoud

Wat is de vetste MOEDERBORD+PROCESSOR+GEHEUGEN combinatie???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:83915fbadd="BA"]Ja, moet je alleen nog je game naar Solaris krijgen :D En wordt de videokaart waarschijnlijk de beperkende factor gok ik ;) BTW, heb je eindelijk je sig veranderd? ;)[/quote:83915fbadd] je ziet het :D emmm, ik denk dat je je games via een serial line moet bekijken :D nu ff serieus: wat dacht je van een remote host?
Link naar reactie
[quote:a117f182bc="BA"]Wat wil je daar mee doen dan? Je game via een serial host laten draaien lijkt me helemaal bagger. Beetje trage geometrie aanvoer naar je videokaart he :D (of je moet een directe OC48 Lijn hebben ;) )[/quote:a117f182bc] denk je niet dat 100 MBit voldoende is?!? remote host... log in op een pc (via ssh bijvoorbeeld) en exporteer een DISPLAY-variabele. je kunt zo grafische output via tcp/ip op de ene pc generenren en op de andere bekijken. (al vrees ik dat het wel de videokaart op de 'terminal' zal zijn die het werk doet.) en als je 100 MBit niet voldoende vind... 1 GBit dan? :D
Link naar reactie
[quote:0fad925b58]Up to 72 hot-swappable PCI slots on 18 channels; 36 slots are 66 MHz, 36 slots are 33 MHz; supports Sun Gigabit Ethernet FC-AL/P Combination Adapter, Sun Dual Fast Ethernet and Dual SCSI /P Adapter, Sun Dual Differential Ultra SCSI Host Adapter, Sun Quad FastEthernet[tm], SunATM[tm] 622, Sun HIPPI/P1.0, Serial Asynchronous Interface Adapter.[/quote:0fad925b58] voldoende pci(66) sloten iig :D als je nu een software 'grafische kaart' kunt schrijven en een simpele pci66 adaptor dan kom je alsnog lekker uit in de benchmarks...
Link naar reactie
[quote:cabf0f7f82="BA"]Denk het niet, vergeet niet dat videokaarten een enorme geheugenbandbreedte hebben op de kaart zelf, iets wat je met die 108 CPU's niet hebt. Die heb je nodig voor hoge resoluties ed :)[/quote:cabf0f7f82] 20 GB zal wel niet gehaald worden nee :( hoewel... kijk maar eens naar die specs :D Overall System Bandwidth Up to 172.8 GBps peak, up to 43.2 GBps sustained. Overall I/O Bandwidth: up to 21.6 GBps sustained. verder: Sun Microsystems' UltraSPARC III Cu processor is the third generation 64-bit SPARC V9 architecture specifically crafted to support the most aggressive real-world networking environments such as e-commerce, large corporate intranets, high-capacity Web servers and online transaction processing. The Sun Fire 15K server supports up to 106 UltraSPARC III Cu 900MHz processors. Additionally, the Sun Fire 15K server provides 8 MB of ECC-protected external cache per processor, sustained throughput of 1 load per cycle and 3.2 GB/sec. processor-cache bandwidth. en: Each UltraSPARC III Cu processor employs a 128-bit-wide path to local memory, with a system memory capacity of over 1/2 TB. With 150-MHz DIMM memory modules, this translates to a bandwidth of 2.4 GBps to the processor and an aggregate memory bandwidth of 9.6 GBps per system board. en: iedere CPU heeft 8 mb level 2 cache... 2 mb hiervan kan per cpu wel als videoram gebruikt worden... dus 106*2 =212 mb l2 cache als videoram... dus wie weet :D
Link naar reactie
[quote:5f32fd8892]Wat wil je daar mee doen dan? Je game via een serial host laten draaien lijkt me helemaal bagger. Beetje trage geometrie aanvoer naar je videokaart he (of je moet een directe OC48 Lijn hebben [/quote:5f32fd8892] [quote:5f32fd8892]denk je niet dat 100 MBit voldoende is?!? remote host... log in op een pc (via ssh bijvoorbeeld) en exporteer een DISPLAY-variabele. je kunt zo grafische output via tcp/ip op de ene pc generenren en op de andere bekijken. (al vrees ik dat het wel de videokaart op de 'terminal' zal zijn die het werk doet.) [/quote:5f32fd8892] en als je 100 MBit niet voldoende vind... 1 GBit dan? [quote:5f32fd8892]Dat is dus het probleem, de videokaart moet het nog steeds renderen. Die 108 CPU bak heeft vast geen GF4 Ti4600 voor elke user En dan nog komt het via de PCI bus binnen, dus dan schiet het nog niet op BTW, OC48 = 2.5 GB/s (Ik wou dat ik die nu had voor GTA3 )[/quote:5f32fd8892] Dus bij deze stukken begon ik het een beetje kwijt te raken jongens.. Graag wat meer uitleg alsjeblieft..
Link naar reactie
Het wordt me steeds onduidelijker! Ik heb het faq, reviews en in het forum gezocht maar ik twijfel tussen twee systemen. Waar ik mee zit is dat welk van de onderstaande systemen het beste is afgestemnd op elkaars onderdelen, of zijn de twee systeem in het geheel niet goed afgestemt. Welke van de twee zou ik gaan kopen of wordt het een derde systeem? Bedankt voor het meedenken........ Systeem 1: Asus P4T533-C i850E S478 Intel BX80532PE2266D P4 2.2BGHz s478 512K 533FSB Club3D GF4 Ti4200 64MB DVI/TV-OUT Rt enz. Systeem2: Gigabyte GA-8IRXP P4 S478 DDR/USB2.0/RAID-133/LAN Intel BX80532PE2400D P4 2.4BGHz s478 512K 533FSB Club3D ATi Radeon 8500 Pro 64MB TV-OUT/DVI Rt enz. Systeem3: ................? ................? ................? enz. :oops:
Link naar reactie
Ik denk dat nummer 1 beter is, want: Die P4 met 533 MHz FSB profiteerd een stuk beter van RDRAM als van dat DDR, zeker als die RDRAM modules ook op 533 Mhz lopen. Verder is die GF4 Ti4200 wat sneller als de R8500. Deze verschillen compenseren die 200 MHz extra voor de CPU met gemak :)
Link naar reactie
Die dubbelzijdige Samsung modules lopen vrijwel altijd wel op 133 MHz. De enige reden waarom Samsung wacht is 1 of andere rukspecificatie van Intel. Corsair is ook met PC1066 bezig, en dat zou binnenkort op de markt zijn. Helaas gebruiken ze wel samsung chips, dus ik weet niet hoe het met hun releasedate komt :(
Link naar reactie
Ach ik heb toch geen Intel :) Maar als AMD over 2 jaar (mijn volgende totaal nieuwe update, in de tussen tijd nog wel van plan de Palomino voor Barton te wisselen en de ti4400 voor de kaart [b:12784f6769]na[/b:12784f6769] de NV30). niet te OC'en is en Intel nog wel dan ga ik denk toch naar Intel. BTW hoe gaan die Hammers eigenlijk heten? Want claw en sledge zijn toch corenames, net als T-bred? Krijgen ze ook zo'n naam als Atlon, Duron, T-bird, AXP?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...