Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik had een vraagje ik ben hier aan de hand van BA's OC guide eens gaan over clocken gewoon om te testen. Nu draait mijn systeem hier met de instelling: 12.5 x 150 = 1875 Mhz Vcore = 1,85 Ik kan de MP niet naar 12 zetten en dan de FSB naar 155 ga zometeen weer iets lager testen. Want dan is de boel onstabiel.. Maar met de MP op 12,5 houdt ie het goed tot nu toe. Is dit mogelijk want ik vindt het aan de hoge kant. En hoe kan ik dit eventueel na kijken ?? Of deze instellingen echt werken ? Ik heb hier een paar keer pcmark gedraaid en die gaat steeds mee omhoog met de de cijfers. Dit met een mobo Av7233-E en een AMD XP1800+ Voorderest een gewoon mx200 nvidia kaartje erop. en een 300 watt voeding Alvast bedankt voor je antwoord ! Groeten Gerwin.
Link naar reactie
Het is idd erg hoog voor 1.85 volt voor een 1800+, want de PC van BA blijft zelfs op die snelheid niet stabiel (en die heeft vliegtuigmotoren net als ik :) en bovendien een Vcore dat tot 2.3 kan) Kan je misschien 3D Mark een keer draaien vervolgens online result browser klikken het vakje publiseren aanvinken en de link hier plaatsen? Dan kan je gelijk zien of het idd 1875 is en kunnen wij meegenieten van zulke hoge resultaten. BTW wat voor koeling heb je? Ik ben ook aan het OC'en en draai nu 10 X 186 op Vcore 2.1 V met Samsung PC2700 en een Epox 8K3A+ (AMD 2000+). Ik heb hem ook al op 12.5 X 150 gehad, maar ik haal veel betere resultaten door de MP lager te zetten en de bandbreedte hoger (levert me bijna 1000 extra punten op bij 3D Mark :) ) Dus probeer gewoon verschillende settings en schrijf telkens je score op en kies uiteindelijk de beste. Greetz Marcel
Link naar reactie
Hoe kan ik er nou echt achter komen dat ie nou echt stabiel draait ? Want hij draait hier net zo als eerst weer ook zonder spannings verschillen hier en en daar iets verandert maar niet drastisch.. Want ik ben hier een gewoon een tijdje aan het internetten noem maar op ff iets gegamed zal morgen eens ff bij een kennis van me 3d mark ophalen hij heeft kabel ik niet zit hier altijd nog met isdn.. Heb hier alleen pc mark die was nog ff te dloaden. Morgen weet ik hoop ik meer.. Groeten Gerwin En bedankt voor je antwoord.
Link naar reactie
[quote:377038681e="BA"]Idd, maar jij hebt een vroege corestepping :) Op de 1.85V kom ik ook niet verder als 1670 Mhz :( BTW, jij zou toch niet meer buiten de deur posten? ;)[/quote:377038681e] uitzondering daar gelaten had ik gezegd :) Ik heb nu al 3 cores gehad. die ik nu heb is van week 49 2001 ik kan hem wel weer is gaan omruilen voor AGOIA of zo.. kost me toch niets...
Link naar reactie
Ben ik weer alles proberen te testen Nu 1 prob. of mijn systeem in zo onstabiel als de weet ik het wat of er zit een installatie foutje in..hihi 3d mark SE loopt aan het einde vast net na het paard zeg maar. Of ik nu draai met de originele instellingen of niet.. Dit is op windows ME Ga hem hier ff opnieuw installeren als het lukt hoor je het nog wel ! Ps. voor het geval wat is een leuk getal voor 3d mark ? EN moet ik er nog wat aan instellen ???? Groeten, Gerwin
Link naar reactie
Ik heb een net nieuwe AMD 2000+, maar ik weet niet of het een AGOIA core is. Wat houdt dat precies in? BTW mijn AMD OC't helemaal niet zo goed :( Hoger dan 10 X 186 kom ik niet, zelf niet op Vcore 2.2. Erik heeft een 2100+ die deze snelheid op 1.85 V loopt :( Ik heb dus een beetje pech gehad denk ik. Of is dit gewoon de fysieke grens? Dan blijft dat ik 2.0 V nodig heb om 10 X 185 te draaien.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...