Ga naar inhoud

Voltage Processor


Aanbevolen berichten

Hee die dr. Dennis, hij gaat sneller + hij wordt warmer wanneer je de vcore verhoogd ! Dus verlaag je de boel dan wordt ie minder warm. Maar nu komt BA zometeen met een bericht (denk ik) hihi dat iets overspanning nooit verkeerd is en dat het meestal nog net iets beter is. Draait soms stabieler Maar dit is niet echt merkbaar ( de snelheid) Groeten, Gerwin
Link naar reactie
Het voltage hoger zetten moet je doen als je je cpu dramatisch gaat overclocken. want als je cpu sneller gaat heeft hij meer energie nodig maar zorg maar eerst voor een flinke koeler en voeding. als je het voltage verhoogt en de cpu niet sneller laat lopen dan word 'ie alleen onnodig warm zonder prestatie verschil. GOODLUCK :wink:
Link naar reactie
Je CPU wordt [b:2184b07ab7]absoluut niet sneller[/b:2184b07ab7] van een hogere Vcore alleen, alleen kan hij bij overclocken een hogere snelheid halen, doordat je de schakelspanning van de transistoren iets verhoogd. Maar bij extreme verhogingen wordt de temp idd een probleem, en is een goede koeler aan te raden.
Link naar reactie
Ik raad je niet aan de VCore te verhogen als je toch niet gaat OC'en, je processor slijt er wel eerder van, bij OC'en maakt het niet uit, maar bij "gewoon" werken moet je het niet doen. Tevens vraagt het extra veel van je mobo en voeding, en gaat de temperatuur omhoog, trek zelf je conclusies zou ik zeggen...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...