Ga naar inhoud

Asus probe Temperatuur naukeurig


Aanbevolen berichten

bij mij geeft asus probe / bios / sisoft sandra alle exact dezelfde temperatuur aan Asus en Si soft sandra halen de temp volgens mij uit het bios ik heb ook al eens speedfan geprobeert. Ook dit prog geeft dezelfde temp Vaak lees ik dat andere een CPU temp hebben van rond 40 graden Wanneer ik de kast openschroep en alle fans op maximaal toeren zet kom ik in rust niet onder de 48 graden 2 casefans + Zalman 6000 CU koeler
Link naar reactie
Hee die Mr cool, Ik heb hier een AMD 1800+ met een asus av7233-E Deze draait overdag met een normale dag temperatuur op 41 graden standaard. Heb hem hier vandaag (was het in mijn comp. hokje 32gr) stond die op 46,5 Dit met een iets hogere vcore dan normaal (1,82 volt) Ik weet niet of ze afwijken heb hier weinig prob. met asus-probe geeft meestal wel aardig hetzelfde aan, maar ik heb het vaker gehoort dat deze mobo's(av7) tot +/- een 7 afwijken van de andere asus borden. Maarja, het ligt er maar net aan. Was laatst ook bij iemand die had hem bijv. in de kast staan met de deuren dicht en hij kreeg hem niet naar beneden toe dus hij zei: Ja, daar zit een afwijking in zo in 1 klap de deuren los en klaar dus echt wel een coolings prob. of coolings prob. geen lucht verversing. Groeten, Gerwin.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...