Ga naar inhoud

Dual processing met de Athlon XP?


Aanbevolen berichten

ik draai al sinds begin december vorig jaar dual xp (ook een kwartiertje dual duron 1000 getest) Na de nodige hardwareprobs te overwinnen is het systeempje heerlijk stabiel Let bij dual systeem wel op volgende items: Grote kast, voldoende koeling en zware voeding. Om bv een tyan tiger mp in een aopen bigtower te krijgen is een slijptol wel handig.....
Link naar reactie
Jaja, daar sta je van te kijken hé. Maar toch heb jij er nog steeds meer :) Ongeveer 20 keer meer :D Maarja jij lijkt ook wel zeeën van tijd te hebben :wink: Wat voor studie doe je eigenlijk, want je zegt altijd ik als student heb veel tijd? Ik denk dat ik Natuurkunde of ICT ga doen (maar eerst mijn Gym maar ens afmaken, nog 3 jaar :( :( )
Link naar reactie
Ik ben trouwens klaar met OC'en kijk maar in mijn sig. Bedankt voor al je hulp en info BTW toen ik hier op het forum kwam, wist ik nog totaal niks van OC'en en wilde ik een Asus plank met noname mem en mijn oude GF2 MX in combo met die 2000+ gaan draaien. Dit is toch wel een stuk beter :) BTW zoizo iedereen bedankt voor alle info!!!!!!!!!! Thnx a lot. Vooral de echte diehards als Red Dragon, BA, Mithadrandir, HJS, Eddy, Egslim, Vtec, Kaprijn Kansloos verdienen een schouderklopje :D (Ik hoop dat ik niemand vergeet :oops: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...