Ga naar inhoud

overklokken 1300 mhz


Aanbevolen berichten

Lees mijn sig.... FSB OC'en is altijd beter, omdat je geheugenbandbreedte dan ook omhoog gaat. Je zou ook kunnen unlocken, en dan een zo laag mogelijke MP gebruiken, en een zo hoog mogelijke FSB, daar haal je relatief de beste prestaties mee. Omdat het een oude Thunderbird is, denk ik dat het dak van die CPU (afhankelijk van de kwaliteit vand e core), bij ongeveer 1500 MHz ligt.
Link naar reactie
[quote:14b05569ce] Op 15-05-2002 15:04 schreef BA: Lees mijn sig.... FSB OC'en is altijd beter, omdat je geheugenbandbreedte dan ook omhoog gaat. Je zou ook kunnen unlocken, en dan een zo laag mogelijke MP gebruiken, en een zo hoog mogelijke FSB, daar haal je relatief de beste prestaties mee. Omdat het een oude Thunderbird is, denk ik dat het dak van die CPU (afhankelijk van de kwaliteit vand e core), bij ongeveer 1500 MHz ligt. [/quote:14b05569ce] ok bedankt ik ga wel is ff prutsen
Link naar reactie
hallo ik heb mijn vcore ook omhoog gegooid naar 1.85 maar de pc start vervolgens niet echt meer op. ik kon hem open schroeven en een sw omzetten voor de cmos te reseten. wat kan ik nog meer doen om hem toch hoger dan 1340 te laten draaien en stabiel te blijven?? want het moet toch wel mogelijk zijn om hem meer dan 40 mhz sneller te laten lopen of niet? groetjes
Link naar reactie
Dat het niet aan de temp zou liggen leek me al stug ik heb niet voor jan lul 6 ventilatoren in mijn pc nou ja ook om dat ik die dingen gewoon iets vind hebben maar daar gaat net nu niet om. moet ik die spanning gaan meten als ik de vcore weer op 1.85 zet en mijn pc crashed of moet ik dat gaan meten als de pc stabiel loopt?dus op de default core. kan ik om dat te meten het beste van de bios uitgaan of van een hardware monitor progie dat ik bij mijn moederplank heb gekregen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...