Ga naar inhoud

AMD processor


Aanbevolen berichten

[quote:31b9234a8f="anthony2u"]Design maakt heel veel uit! Als ze niet eens een behoorlijke site hebben denk je ook van laat maar zitten... ik ga wel naar een andere zaak! Denk maar aan [color=red:31b9234a8f]links die het niet doen[/color:31b9234a8f] en geen plaatjes erbij etc etc etc[/quote:31b9234a8f] Links die het niet doen hoort niet bij design, de uiterlijke vormgeving.... plaatjes erbij of niet: ken mij niet schele, laadt de pagina ook wat sneller, maar daar heb jij met die kabul van jou geen last meer van...
Link naar reactie
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:1a5bfc0403="lykele"][quote:1a5bfc0403="anthony2u"]Design maakt heel veel uit! Als ze niet eens een behoorlijke site hebben denk je ook van laat maar zitten... ik ga wel naar een andere zaak! Denk maar aan [color=red:1a5bfc0403]links die het niet doen[/color:1a5bfc0403] en geen plaatjes erbij etc etc etc[/quote:1a5bfc0403] Links die het niet doen hoort niet bij design, de uiterlijke vormgeving.... plaatjes erbij of niet: ken mij niet schele, laadt de pagina ook wat sneller, maar daar heb jij met die kabul van jou geen last meer van...[/quote:1a5bfc0403] Als het een product is die ik nog niet ken, dan wil ik graag even zien hoe het eruit ziet! Snappie?
Link naar reactie
En ik wil ook een goede eerste indruk van de shop krijgen. Ik bel ook altijd eerst effe om te vragen of ze het product op voorraad hebben. Als ik dan iemand aan de lijn krijg met de balle verstand van computers die er 10 minuten over doet om te kijken of het op voorraad is denk ik ook laat maar zitten.
Link naar reactie
Op me vorige compo had ik een x een athlon 1200 naar 1300MHz OC'ed. Na een tijdje dee ie inene nix meer (temps waren ok). Nou heb ik ooit es gehoord dat als je je CPU opstuurt na AMD dat zij dan kunnen kijken of die OC'ed was. Naja, mijn CPU dus laten opsturen, heb gewoon een nieuwe gekregen, geen problemen. Op dit moment zijn we het ook aan het proberen met een XP1800+, unlocked, OC'ed na 1706MHz en kapot gegaan (nie mijn CPU hoor, die van LupUS). Toen hebben we de zilverlijm van de L1 cache-lijntjes afgehaald, en na de winkel gebr8. Hij had de bon nie meer, dus moest de CPU worden opgestuurd, naja, we hebben em nog nie terug, maar dat komt denk ik nog wel (malaysie is best wel ver). De winkel had de CPU btw ook ff snel op beschadigingen bekeken, zei dat er nix op zat :P
Link naar reactie
[quote:022f8d5df1="Marcel de Reus"]Ik zou het niet weten. Zal ik hem effe slopen en het proberen? :D Toch maar niet, hè. Ik denk BTW wel dat ik een nieuwe krijg, hij komt van eynstein en die hebben een goeie service.[/quote:022f8d5df1] Eynstein geeft geen garantie op doorgebrande en gecorecrushte CPU's, lees hun FAQ maar. Dat valt onder user abuse.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...