Ga naar inhoud

voeding met 2-fan en casefan?


Aanbevolen berichten

Als ik een voeding gebruik met dubbele koeling is een q-tec voeding goed genoeg (€40.00) voor een ecs k7vta3 en is een case-fan dan ook nog nodig? Ik heb al gezocht in het forum naar dit onderwerp kon hem niet vinden. Als die q-tec niet goed zou zijn is het dan beter om een voeding te nemen met één fan? Wie het weet mag het zeggen. :D Ik stel deze vraag omdat ik een kast heb met 250w voeding en een nieuw mobo, proc, geheugen en dus voeding nodig heb.
Link naar reactie
ik heb net de 2100+ palomino. deze is momenteel ook erg goedkoop. tenminste, als je het prijsverschil ziet met de 2200+ dat is wel te verklaren, want dat komt waarschijnlijk doordat die 2200+ een Thoroughbred is. Deze worden minder warm. Als je dus de 2100+ koopt, is het volgens mij wel een goede zaak om een casefan te plaatsen. maar zonder werkt het ook wel.
Link naar reactie
[quote:df69355d05="kanertw"]ik heb net de 2100+ palomino. deze is momenteel ook erg goedkoop. tenminste, als je het prijsverschil ziet met de 2200+ dat is wel te verklaren, want dat komt waarschijnlijk doordat die 2200+ een Thoroughbred is. Deze worden minder warm. Als je dus de 2100+ koopt, is het volgens mij wel een goede zaak om een casefan te plaatsen. maar zonder werkt het ook wel.[/quote:df69355d05] AthlonXP 1800+ t/m 2700+ zijn tegenwoordig allemaal Throughbred's Palamino's worden niet meer gemaakt en het is zeer ongebruikelijk dat Computer shops een grote vooraad aan CPU's aanhouden. je kan dus met een gerust hart een 2100+ kopen
Link naar reactie
kijk ook even naar wat er allemaal nog meer in je kassie hangt he... niet alleen je cpu maakt warmte, hang er maar eens 3 HD's in, dan gaat je temp ook lekker omhoog.... zoals al gezegd AMD raad aan met hun processors iig 2 casefans te plaatsen... niet dat het moet, de koelers van tegenwoordig zijn al zo goed dat ze alleen al veel warmte wegvoeren, maar hoe koeler hoe beter :wink:
Link naar reactie
[quote:f41ce53d6f="De Geest Van Oirlo"]1 vraag: Waarom geen casefan, het is altijd beter om zo'n ding erin te hebben hangen. Ik heb er toen 6 gehaald bij de elektronica boer op de hoek. €5.00 heb je toch nog wel in je portomonee???? :wink:[/quote:f41ce53d6f] Antwoord: een case fan maakt herrie, hoe minder hoe beter, of je moet een Pabst case fan van 12db of zo kopen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...