Ga naar inhoud

[nieuwe PC -=- AMD XP cpu] welk mobo ?


Aanbevolen berichten

[quote:8b5cf01c20] Maar hij is nog stabieler. heeft meer features, is sneller. daar betaal je voor, hier is ten slotte nieuwer. [/quote:8b5cf01c20] Hoezo zou hij stabieler zijn? De KT266A is 100% stabiel als je hem goed configureerd, dus waarom zou die beter zijn qua stabiliteit?
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:c38574358f] Op 13-05-2002 20:54 schreef BA: Als je OC'en wilt kan je beter een KT333 nemen, die hebben ook een PCI 1/5 divider, waardoor je de FSB met gemak op 166 MHz draaien kan. Als het je niet uitmaakt kan je idd beter een KT266A nemen. En doe jezelf een lol, laat die goedkope MSI zooi liggen, en koop een Abit, Asus of Epox :smile: [/quote:c38574358f]En doe jezelf een lol, laat die goedkope MSI zooi liggen:D. je raakt me diep in mijn hart mister colombo:D. ik heb een msi plank msi kt3 loopt perfect:D
Link naar reactie
[quote:d36fd0cc93] Op 14-05-2002 23:50 schreef BA: Ik vroeg me al af waar je bleef :wink: Punt is gewoon dat hij het bij 9 van de 10 mensen mischien wel goed doet, maar ik de laatste tijd toch erg veel probs hoor met MSI producten :sad: [/quote:d36fd0cc93]je heb een zonnesteek. alleen de brander's van msi zijn zwaar kl#te. de rest prima spul
Link naar reactie
[quote:ceaa1910ae] Op 14-05-2002 23:57 schreef BA: Mja, ik heb het oa ook bij mijn leverancier na gevraagd, en die zegt dat qua RMA MSI bij hem ook op een vette #1 staat, dus ben niet de enige die dat vind..... [/quote:ceaa1910ae] Dat heb ik ook gehoord van mijn leverancier (of hebben we het beide over Noud nu :wink: )
Link naar reactie
[quote:69e314b84b] Op 13-05-2002 21:14 schreef anthony2u: Ach ja... MSI en ASUS zijn allebei niet alles :smile: Als ik weer een nieuw mobo'tje ga kopen, wordt het ook een Epox natuurlijk :smile: Maar ik heb tot noch toe geen rare problemen met deze MSI ! [/quote:69e314b84b] Epox is ook niet alles hoor.. daar zijn ook flink wat problemen mee!! (de grote videokaarten die niet pasten ed) Kijk hier maar eens: (alleen daar al 21 pag'smet problemen) http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/446549/1/25
Link naar reactie
Bahhhhhhhhhhh, nu weet ik het nog niet. Ik neem in ieder geval een MSI, dat zal jullie allemaal wel niets uitmaken. Maar moet ik nou voor de gereviseerde K7T266 PRO V2 (geen RAID) kiezen, of de KT333 (geen ultra ATU --> geen RAID) ?? De prijs maakt zo goed als geen verschil, dus dat maakt niet uit.. OC'en is btw niet het "hoofddoel" van mijn aankoop, ik ga iig geen cpu's unlocken enz. Dus.. verder nog enig advies?
Link naar reactie
[quote:c51a609bae] Op 15-05-2002 22:25 schreef S0epkip: Bahhhhhhhhhhh, nu weet ik het nog niet. Ik neem in ieder geval een MSI, dat zal jullie allemaal wel niets uitmaken. Maar moet ik nou voor de gereviseerde K7T266 PRO V2 (geen RAID) kiezen, of de KT333 (geen ultra ATU --> geen RAID) ?? De prijs maakt zo goed als geen verschil, dus dat maakt niet uit.. OC'en is btw niet het "hoofddoel" van mijn aankoop, ik ga iig geen cpu's unlocken enz. Dus.. verder nog enig advies? [/quote:c51a609bae] Ja als de prijs geen verschil maakt ga dan voor de snellere zou ik zeggen. Ik zou gewoon voor de KT333 gaan.. dan heb je meteen het nieuwste van et nieuwste en je HOEFT niet over te klokken, het is niet zo dat je met een KT333 MOET overklokken. Standaard is ie al wat sneller dan een KT266 :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...