Ga naar inhoud

Niet sneller maar stiller


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Dat zal BA niet snel meer gebeuren, met zijn megacooling :D Overigens, Marcel heeft ook wat leuke ideetjes voor cooling, en hij heeft al behoorlijk wat casefans (vraag het maar) Jullie zouden eigenlijk een wedstrijdje moeten doen: zet jullie PC achter elkaar met een touwtje ertussen , (wel eerst op wieltjes zetten), en kijken wie het hardste trekt. Ik zet alvast 100 piek in op BA :D Maar blazen die oude fans uit de PSU tjes van 486 PC's ed een beetje? Anders sloop ik er daar gewoon een paar uit en hang die in m'n kast.
Link naar reactie
[quote="Erik den Toom"]Ik zet alvast 100 piek in op BA :D quote] En dat noemt zich een vriend :D BTW mijn heftige ideeën waar hij het over heeft is om een soort stofzuigslang van de voorkant van mijn kast (casefan gat van de bovenste HDD case zit precies op de goede hoogte :) ) met daar een Delt a 80 HP naar mijn CPU fan, ook een 80 HP om met een rotgang, koude luch van direct buiten de case naar mijn CPU te blazen. Dat wordt lachen. Ik ga wel eens het een en ander uitzoeken, jullie horen nog van me :D
Link naar reactie
[quote:729c7f53c6="Erik den Toom"]Dat zal BA niet snel meer gebeuren, met zijn megacooling :D Overigens, Marcel heeft ook wat leuke ideetjes voor cooling, en hij heeft al behoorlijk wat casefans (vraag het maar) Jullie zouden eigenlijk een wedstrijdje moeten doen: zet jullie PC achter elkaar met een touwtje ertussen , (wel eerst op wieltjes zetten), en kijken wie het hardste trekt. Ik zet alvast 100 piek in op BA :D Maar blazen die oude fans uit de PSU tjes van 486 PC's ed een beetje? Anders sloop ik er daar gewoon een paar uit en hang die in m'n kast.[/quote:729c7f53c6] LOL, hangt een beetje van de voeding af, er zitten soms best goede tussen, zoals FlowMax fans. Zo'n airduct ben ik wel eens mee bezig geweest, maar dan van karton. Toen die niet bleef zitten was ik er flauw van en heb ik die zooi maar weg gegooid :D
Link naar reactie
Je kunt ook proberen een "fanduct" boven je cpu koeler te zetten, dat is handig want anders zit je met warme lucht te koelen en dat is minder koel :D maar hij word niet stiller maar koeler :) :wink: , ga maar langs bij de plaatselijke pc boer die zal wel zo'n ding hebben. (WAARSCHUWING JE MOET AAN JE KAST GAAN KNUTSELEN)
Link naar reactie
Het gaat bij mij wel degelijk zin hebben om twee rdenen: Ik koop nog een Delta 80 HP om voorin de lucht aan te zuigen (heeft zo weinig zin om dat met een klein fannetje te doen, wan dan kan mijn grote CPU fan te weinig lucht aanvoeren :( ) Ik heb 5 ys-tech fannetjes die het veek minder doen dan 5 MP's :( Maar die hebben ze niet meer bij de OC-shop en anders moest ik ze gaan bestellen en was ik in totaal 30 euro meer kwijt :( Ze doen het wel aardig hoor en ze zijn goed stil, maar ik vind de airflow niet echt geweldig.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...