Ga naar inhoud

vcore instellen asus a7v-e


Aanbevolen berichten

Ik ben mijn pc aan het oc'en. Ik heb mijn fsb op 110 staan (max :sad: ), en mijn multiplier op 10,5 (hoger komt ie niet, dan krijg ik schijffouten). Nu d8 ik eraan om mijn vcore te verhogen. Maar hoe moet ik dat doen bij mijn mobo?? Want in mijn manual staat er nix over, en in mijn bios zie ik het wel staan, maar kan je het niet veranderen... Bvd
Link naar reactie
http://www4.tomshardware.com/howto/00q3/000928/index.html http://www4.tomshardware.com/howto/00q3/000808/index.html Dit zijn de twee links van oom Tom. Dit is het enige dat ik je kan aanraden te lezen. Maar zoals eerder gezegd, tweakers.net biedt misschien meer(en wellicht makkelijkere) oplossingen. Je zal daar op het forum moeten zoeken. BA, exacte specs weet ik niet maar het lijkt alsof multiplier en vcore fixed zijn vanaf fabriek. [ Dit bericht is bewerkt door: onsgeluk op 2002-05-05 17:00 ] [ Dit bericht is bewerkt door: onsgeluk op 2002-05-05 17:00 ]
Link naar reactie
[quote:e5faa2f747] I guess you've waited for this part long enough, so here goes. Let's start with the voltage settings. Please remember that 1.85 V is as high as you can go here. A normal Athlon/Thunderbird comes with 1.7 V core voltage, the Athlon 1000 with 1.75 V by default. Durons only require 1.5 V, but for overclocking you will definitely have to raise the voltage. All SocketA processors survive the 1.85 V, but you better ensure top-notch cooling. [/quote:e5faa2f747] Ok, heeft iemand hier misschien al ervaring mee?? want om nou steeds de processor eraf te halen en die L7 poortjes te bewerken is me ook wat, want die koeler eraf halen is nogal gevaarlijk. Ik ben al bijna 2 keer uitgeschoten. Of heeft iemand hier een goede "techniek" voor?? ik heb gewoon over door mijn koeler heen 1 ijzeren platte staaf... wat is de beste vcore setting die ik kan nemen??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...