Ga naar inhoud

Asus P4T-E


Aanbevolen berichten

Northwood is de naam van de core (het werkend gedeelte van de CPU). Die Northwood schijnt echt supersnel te zijn, een van de snelsten van dit moment. Een stel Finnen heeft er (met de juiste cooling) een OC van 3675 Mhz mee gehaald. Naar mijn berekening hebben ze dan de FSB op 167 gezet. Het was een CPU van 2,2 Ghz, MP=22, dus 167*22 is ca. 3675 Mhz.
Link naar reactie
Hallo, Ik heb hier een gewone P4 processor van Intel In box gekocht dus met orginele koeling. op de doos staat 2AGhz/400 Mhz 512kb Cache PGA-478 Pkg version: L149A721 date 28-2-2001 Dus lijkt me een gewone P4 processor Moederbord en processor tegelijk gekocht ! En wil niet draaien, de bios start niet op ? En met een 1.7 Ghz processor uit een andere comp op dit nieuwe bord werkt het gewoon ! Zou het aan de bios versie kunnen liggen ? Wel vreemd dat Asus dit dan verkoopt ! Gr.
Link naar reactie
Hallo BA, Is het eigenlijk wel wat deze processor je vertelde net dat ie het niet zo lang volhoud ? Gaat ie stuk of regeld ie gewoon terug als de temp te hoog oploopt ? Voor mij is dit allemaal nieuw ! Ik heb gewoon een P4 2 Ghz proseccor besteld omdat ik ervan uit ging dat deze in combinatie met het Asus bord goed zou funtioneren ! Gr.
Link naar reactie
LOL, die 2 GHz van jou zou het prima moeten doen, heel veel jaren achter elkaar. Wat die finnen gedaan hebben, is hem extreem koelen, en er heel veel voltage doorheen jagen, zodat ze een erg hoge kloksnelheid halen kunnen. Met jou CPU is dus verder niks aan de hand :smile:
Link naar reactie
BA, check HEXUS eens. Zij hebben de de ABIT IT7 gereviewed, zij doen het voorkomen als een koud kunstje. Zeker als je er vanuit gaat dat er al DDR400 verkocht wordt(see Tweakers!). Het geheugen behoeft bij dit plankje geen OC(lees fratsen!!) om de FSB van de CPU op 166 te zetten. EDIT MISTY1000>>Mucho rapido naar die toko terug, met name met niet bootende procs willen ze nog wel eens moeilijk doen met de garantie! [ Dit bericht is bewerkt door: onsgeluk op 2002-05-05 01:17 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...