Ga naar inhoud

XP start met witte balk met iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Aanbevolen berichten

Ik heb W98SE en XP pro op mijn systeem (dualboot) Als ik voor XP kies krijg ik een (normaal)zwart scherm waarop vervolgens een rij i-tjes verschijnt welke door een witte balk van links naar rechts wordt overschreven Vervolgens start XP gewoon op en is er verder niets aan de hand De vraag is echter hoe krijg ik nu de i-tjes + witte balk weg Heb een MSI K7T Turbo2 moederbord + viper 770 ultra graf. kaart [ Dit bericht is bewerkt door: Jos Homringhausen op 2002-05-02 22:25 ]
Link naar reactie
  • Reacties 248
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Als je hele scherm vol komt te staan met letters heb je volgensmij een geheugen probleem, maar dat is bij jou niet het geval. Ik denk gewoon dat 't een schoonheidsfoutje is. Bij mij zijn het geloof ik drie vierkante blokjes [][][] Bij jou zal het er wel zo uit zien |||||||| Verder geen punt toch ? Maakt toch niet zoveel uit als je er verder geen problemen mee hebt? (BTW waaarom plaats je dit hier? Lijkt me eerder iets voor WOS of iets dergelijks)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als je een flink snelle processor en videokaart hebt dan slaat windows XP bij het starten gewoon dat balkje met witte i tjes over, alleen als je pc net een klein beetje trager is bijvoorbeeld een pentium III 1000 Mhz dan krijg je toch nog even zo'n balkje te zien, en dat is heel normaal, overigens zijn bij enkele windows XP versies die i tjes gewoon rechtopstaande streepjes, maar bij nieuwere windows XP versies hebben ze dat veranderd in i tjes.
Link naar reactie
[quote:e7cb222b7d] Op 15-05-2002 15:07 schreef frankst: Als je een flink snelle processor en videokaart hebt dan slaat windows XP bij het starten gewoon dat balkje met witte i tjes over, alleen als je pc net een klein beetje trager is bijvoorbeeld een pentium III 1000 Mhz dan krijg je toch nog even zo'n balkje te zien, en dat is heel normaal, overigens zijn bij enkele windows XP versies die i tjes gewoon rechtopstaande streepjes, maar bij nieuwere windows XP versies hebben ze dat veranderd in i tjes. [/quote:e7cb222b7d] Volgens MIJ is dit onzin, ik heb een flink snelle pc en toch zie ik die iiiii'tjes.. BA ook, misschien heeft het wel te maken met een netwerk oid.. :S
Link naar reactie
[quote:727eb4dfa7="2FAST"][quote:727eb4dfa7] Op 15-05-2002 15:07 schreef frankst: Als je een flink snelle processor en videokaart hebt dan slaat windows XP bij het starten gewoon dat balkje met witte i tjes over, alleen als je pc net een klein beetje trager is bijvoorbeeld een pentium III 1000 Mhz dan krijg je toch nog even zo'n balkje te zien, en dat is heel normaal, overigens zijn bij enkele windows XP versies die i tjes gewoon rechtopstaande streepjes, maar bij nieuwere windows XP versies hebben ze dat veranderd in i tjes. [/quote:727eb4dfa7] Volgens MIJ is dit onzin, ik heb een flink snelle pc en toch zie ik die iiiii'tjes.. BA ook, misschien heeft het wel te maken met een netwerk oid.. :S [/quote:727eb4dfa7] Is geen onzin, want ik had eerst een pentium II 333 Mhz en als je daar windows XP opstarte kreeg je dat witte balkje te zien, en bij me nieuwe pc (AMD Athlon XP 1800+) krijg ik dat witte balkje niet meer, want daar komt het windows XP opstart scherm gelijk te voorschijn, dan hebben wij nog een andere pc met een pentium III 1 GHZ en daar krijg je dat witte balkje wel weer, dus volgens mij kan het niet anders zijn als de snelheid van je pc.
Link naar reactie
[quote:cd8c0cd171="bajnok"]Ik heb XP op 2 systemen gezet(mag dat wel van Bill) en bij een PII daar heb ik ook die witte streepjes maar bij een AMD XP1700 komt dat niet, dus het zou met de snelheid te maken kunnen hebben.[/quote:cd8c0cd171] LOL, ik heb die i-tjes wel met mijn AXP 1700+ :D dus jouw theorie kopt niet denk ik...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...