Ga naar inhoud

Bora pro mobo in 250 watt / 12 volt kast kan dat?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu voor mijn oude Bora Pro moederbord een atx-kast gekocht (voor mijn vader) maar nu vraag ik mij een paar dingen af namelijk: op de doos staat dat de kast Pentium 4 klaar is en dat de voeding 250 watt is met een output van 12 volt. kan ik hier veilig dit moederbord op aansluiten? Het mobo heeft een P3 450 Mhz cpu. op de volgende site staat de layout van het mobo: http://www.uktsupport.co.uk/pb/mb/borapro.htm weet iemand toevallig ook waar welk pinnetje voor is van de FP-pinnetjes linksonder in de hoek (aan/uit knop,reset knop,en verschillende led's). alvast bedankt voor jullie hulp.
Link naar reactie
Dat kan prima, die extra 12V wordt alleen op P4 mobo's gebruikt, maar als je nog een oud mobo gebruikt dan past dat ook prima, je moet alleen die brede connector aansluiten dan. Staan er op het mobo zelf geen kleine lettertjes die aangeven welk pinnetje waar moet?
Link naar reactie
Ik heb nu alle pinnetjes geprobeerd met de power-knop en niks werkte. toen heb ik de voeding een aantal keren aan en uit gezet en toen deed de sysfan(die op het mobo zelf)het in ene keer zelf zonder kabeltjes aangesloten????? maar de cpu fan deed het niet en later dded de sysfan ook niks meer. Wat doe ik nu verkeerd?????
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...