Ga naar inhoud

"iglo 2310" van glacialtech


Aanbevolen berichten

[quote:718df1e945] Op 03-05-2002 16:45 schreef anthony2u: :smile: Ik had het voor die nieuwe puberale jongen gepost...zoals je kunt lezen als je een beetje terug kijkt [/quote:718df1e945] Dus dat was nou Burnk7.(lijkt me sterk, zal wel een ander programma zijn) Ken het programma niet. Gebruik altijd een ander programma, heet cpu_boost geloof ik. Krijg je gewoon een mooi venstertje enzo... :smile:
Link naar reactie
[quote:43fcf6a76b] Op 03-05-2002 23:13 schreef BA: IS die ook geoptimaliseerd voor de K7 instructieset? [/quote:43fcf6a76b] Geen idee, werkt iig verdomd goed: Als ik iets te ver overclock loopt ie daarbij gegarandeert vast :smile: , weet ik iig dat ik ff moet rebooten en m'n FSB 1 terug moet schroeven :smile: [quote:43fcf6a76b] Op 03-05-2002 23:14 schreef anthony2u: Toch was dat nou Burn7k :grin:, werkt veel simpeler dan jouw progie--> namelijk bij jou moet je eerst op meer knoptjes hebben gedrukt voordat hij doet wat het simpele progie Burn7k in een keer doet als je er op drukt! [/quote:43fcf6a76b] Noemen ze gebruiksgemak! :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...