Ga naar inhoud

GF3 OCen


Aanbevolen berichten

Ik heb een GF3 Ti 200 Pure (alleen video-out, 64MB). Ik wil deze overclocken, maar: -Hoe doe je dat? -Tot hoever kun je gaan (in Mhz) -Is het gezond voor je kaartje en de rest van je PC? Ik las trouwens net van die jongen die zijn GF2 op 250 Mhz liet draaien, hoe snel draait een GF3 dan? En volgens mij is dat redelijk hoog, net als de snelheid van de rest van z'n PC. HOE????????????????????????????????????????? Man, zo kun je je benchmark toch wel redelijk omhoog krikken denk ik... (:D)
Link naar reactie
De standaard snelheden voor een GF3 Ti 200 zijn 175 MHz voor de core en 400 Mhz voor het geheugen.. Tot hoever je kan is moeilijk te zeggen maar 215/500 moet wel te halen zijn.. Meetal gebruik ik de Rivatuner om de videokaart over te klokken je kunt um hier krijgen: http://www.guru3d.com/files/ Gewoon in kleine stapjes verhogen..en met bijvoorbeeld een zwaar spel of een benchmark (3dmark bv) kijken of ie stabiel is. Er zijn verder geen gevolgen voor je kaart, als ie te hoog staat loopt de pc gewoon vast en dan zet je um een stapje lager. Ook voor de rest van je systeem zijn er geen gevolgen... _________________ Abit KG7, AMD Thunderbird @1530, Corsair 256 MB PC2400, Leadtek Geforce 3 250/550 [ Dit bericht is bewerkt door: 2FAST op 2002-05-02 10:44 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...