Ga naar inhoud

Case fan


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb net een Case-Fan(cooler) van Coolermaster in mijn kast geplaatst... nu een simpel vraagje...welke kant moet mijn cooler opstaan? Met het merkje van Coolermaster naar binnen de kast gericht of het merkje van coolermaster de andere kant op zodat hij lekker vanuit mijn kast naar buiten kan kijken? :grin:
Link naar reactie
Als de fan aan de voorkant zit kun je hem het beste naar binnen laten blazen, als die op de achterkant zit kun je het beste naar buiten laten blazen. tip als je wilt weten welke kant de voorkant is , dan sluit de koeler aan (nog niet in bouwen) zet de pc aan en dan voel je met je hand waar de lucht heen gaat :smile:)
Link naar reactie
Mijn cpu is 1800+ (met normale Vcore) fsb is 137Mhz Keer 11,5 is 1580Mhz (ik heb niet meer gedaan omdat de videokaart niet bijhoud, ik heb gf2mx :evil: ) cpu idle = 42c stressed 50c. systeem = idle 22c stressed 27c. ik deed hier niet lang over maar 2min en 23sec. :grin: Zeg eens jou statestieken. :roll:
Link naar reactie
mijne zijn aanzienlijk lager...om te beginnen zou ik zeggen: wat wil je weten over mijn videokaart--> go to this URL= http://service.madonion.com/compare?2k1=3387724 ... verder heb ik een AMD athlon XP 1500+ overklocked to 1700+ @ 1460MHz dus temperaturen van de CPU liggen tussen de 48C idle en 65C stressed (veel dus :S) en case temperaturen liggen bij de 25C en 30C... Nog meer weten?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...