Ga naar inhoud

koeler past niet op Asus A7V-E


Aanbevolen berichten

Ik wilde een Alpha 8045T koeler kopen voor mijn mobo, omdat als de kast erop zit de cpu wel 67 graden wordt (nu zit de kast er niet op). En ik wil ook graag oc'en e.d. Maar nu zag ik op de site van http://www.perfect-systems.nl dat deze koeler niet op mijn cpu past. Wat nu? Ik wil wel graag een goede koeler hebben. Wie weet er een die ook op mijn bracket past?
Link naar reactie
Ook goed genoeg om te overclocken e.d.? Want: in de huidige situatie is het zo dat als ik mijn kast erop zet (die heb ik er nu afgehaald voor de zekerheid) dat de temp dan heel vaak 67 graden wordt. Dus moet de koeler dat kunnen koelen EN nog de temp die erbij komt als ik ga overclocken...
Link naar reactie
Je hebt over het algemeen twee soorten bevestigingsmogelijkheden: met 4 schroeven of met een clipje. Kijk even op je moederbord of er 4 gaten langs je socket zitten, want ik dacht dat de alpha door middel van schroeven moest worden gemonteerd. Kijk ook of er wel voldoende plaats is. Is dit beide zo, dan zou het volgensmij gewoon mogelijk moeten zijn. Maar wil je op safe spelen, koop dan idd een andere cooler ipv de alpha 8045T
Link naar reactie
Ja ik heb wel 4 gaten naast mijn socket. En volgens mij zit er nix in de weg. Ik wil graag die alpha hebben dat is toch de beste??? maar dit is dus wel twijfelen... :S Wat moet ik verstaan met "in de weg zitten"? er zit niks dat de koeler aanraakt, als die alpha net zo breed is als mijn koeler...
Link naar reactie
DAt mag je wel aannemen wat zij zeggen. zij hebben het tenslotte getest. de Alpha cooler is behoorlijk fors namelijk. Je kan het proberen uiteraard, maar dat hebben die gasten van de link die je geeft ook al gedaan. Er zijn overigens ook andere goede coolers hoor. Alpha is wel heel erg extreem.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...