Ga naar inhoud

vraagje over koelings blubber


Aanbevolen berichten

[quote:314fe83cfc]1 wat is een goede koel blubber?[/quote:314fe83cfc]Artic Silver III [quote:314fe83cfc]2 ik heb gehoord dat de blubber van artic silver ook plakt, Klopt dit?[/quote:314fe83cfc]Nee. Tenminste, een vlieg zal er wel aan blijven plakken, maar je koeler blijft echt niet aan je CPU plakken of zo. Artic heeft wel speciale "lijm" met stukkies zilver erin, maar de naam van dat goedje ben ik even kwijt.
Link naar reactie
Maar artic silver 3 is nergens te krijgen en ook erg duur. Is er misschien iets goedkopers op de markt? Ik wikl het gebruiken om heatsinks op de geheugenchips van de video kaart te zetten (ik wil overclocken) [ Dit bericht is bewerkt door: Overclocker@15 op 2002-05-01 12:07 ]
Link naar reactie
[quote:82622dd83c] Op 01-05-2002 11:58 schreef Overclocker@15: 1 wat is een goede koel blubber? 2 ik heb gehoord dat de blubber van artic silver ook plakt, Klopt dit? [/quote:82622dd83c] 1: Dat is dan Arctic Silver 3 2: Dat is dan weer Arctic Silver Thermal Adhesive.... o.a. te koop bij [url=http://www.oc-shop.com/website/shopshow/index.php3?shop=oc-shop&productgroup=compound&productsubgroup=-&nav=compounds]oc-shop[/url]
Link naar reactie
Mijn vader besteed zijn geld al te veel aan pc's, daarom krijg ik de restjes. (ik ben er tevreden mee behalve dan de videokaart en dat is toch belangrijk voor mij) Maar ik wacht noch een maandje en dan koop ik me de gf4 Ti4200 want die presteert hoger als de gf3 Ti500 en kost bij releas ongeveer tussen de 200 en de 225 euro en dat noem ik een koopje :grin:
Link naar reactie
Ik sta helemaal achter jullie jongens hoor, maar betrek niet alle jongeren erbij...want ik heb tog een behoorlijk pctje bij elkaar gelapt... dus dan kan jij het ook overclocker... je moet es niet zo lullen maar eens lekker gaan sparen... ben je ook een bikkel met een eigen pc :wink:
Link naar reactie
[quote:96bf67886d] Op 01-05-2002 21:16 schreef Overclocker@15: Mijn vader besteed zijn geld al te veel aan pc's, daarom krijg ik de restjes. (ik ben er tevreden mee behalve dan de videokaart en dat is toch belangrijk voor mij) Maar ik wacht noch een maandje en dan koop ik me de gf4 Ti4200 want die presteert hoger als de gf3 Ti500 en kost bij releas ongeveer tussen de 200 en de 225 euro en dat noem ik een koopje :grin: [/quote:96bf67886d] Ik denk dat je wel op 250 tot 300 euro rekenen kan. [quote:96bf67886d] Ik sta helemaal achter jullie jongens hoor, maar betrek niet alle jongeren erbij...want ik heb tog een behoorlijk pctje bij elkaar gelapt... dus dan kan jij het ook overclocker... je moet es niet zo lullen maar eens lekker gaan sparen... ben je ook een bikkel met een eigen pc :wink: [/quote:96bf67886d] :grin: :grin: :grin: :grin:
Link naar reactie
Hey, ik ben maar 14 en ik draai toch ook op een XP2100 met een GF3 en 512 MB Ram? Wel zelf gekocht voor de lolbroeken onder ons. Enne, als je een cooler koopt moet je toch eerst die sticker d'r af halen en dan die pasta erop doen, en dan de cooler erop? Want ik heb een heethoofdprocessor, en hij moet wat afkoelen.
Link naar reactie
Nouw, ik denk dat erik ten doom die computer met een hele hoop anderen moet delen :grin:, want alleen al een 2100+ kost al tussen de 325 en 350 euro, en dan nog die andere indrukwekkende onderdelen. Dan ben ik tevreden met die 1800+, 256DDR en gf2, die waren eerst van mijn vader en heb ik toen overgekocht voor prijs wat het toen waard was. (ja hij is gemeen) Hij heeft trouwens nu een P4 2,2 en 512MB rimm geheugen en gf3 Ti500 (daar heeft hij een tweede baan voor genomen)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...