Ga naar inhoud

Soltek Sl-75DRV4


Aanbevolen berichten

Hoi Bij het aansluiten van de powersuply reageerde het bord heel even.De fan van het moederbord en van de processor draaiden 2 seconden en daarna niet meer. Heb het ook al geprobeerd door hardware af te koppelen en het met en zonder videokaart te proberen. Moederbordlink http://www.hardware.info/reviews.php?id=236&page=11 De specificaties van de powersuply zijn als volgt: JNC Computer model LC-300 ATX Output 300 watt +3.3V 14A +6V 25A +12V 10A +5VSB 1A -5V 0.5A -12V 0.5A PS-ON P.6 Volgens mij is de powersupply zwaar genoeg om het bord aan te kunnen…kunnen jullie mij helpen? [ Dit bericht is bewerkt door: oliver op 2002-05-01 09:55 ]
Link naar reactie
Die voeding lijkt me zwaar genoeg als ik het zo zie (zeker als je nog allerlei hardware eraf gehaald hebt...). Krijg je hem zowiezo niet aan (ook niet de 2e keer?). Want mijn moeders pc heb ik aan een stekkerdoos met schakelaar gehangen. Zodra je spanning op die stekkerdoos zette ging de pc ook ongeveer 2 seconden aan en dan weer uit. Dan de powerknop op de pc zelf indrukken en hij bootte... Uiteindelijk bleek er een optie in de BIOS te zijn die aangaf of de pc aan of uit moest als er spanning op kwam te staan. Alleen heb je daar niets aan als je pc echt niet boot :sad:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...