Ga naar inhoud

ECS Elite K7S6A moederbord?


Aanbevolen berichten

Ik heb het zelfde moederbord en prosessor(goede keuze :wink: ) het meoderbord presteerd naar wens maar maak je maar eerst druk over wat voor geluidskaart je pakt want de geluidschip op dat moederbord is ronduit slecht, met branden heb ik nooit problemen gehad de prosessor is erg goed moet ik zeggen. (maar overclocken wil niet goed lukken :cry: ) Bijgeleverde software sucks [ Dit bericht is bewerkt door: Overclocker@15 op 2002-05-01 14:38 ]
Link naar reactie
klopt. de sis745 kan idd 133/166 draaien. maar ik heb geen verschil gemerkt met 133/133 (ik heb ze getest met PC2700 mem) dus dat is niet echt intteressant. Die paar borden die ik zag hadden totaal geen problemen met PC2700 mem. Ik [url=http://www.tweakers.net]las[/url] overigens dat er al weer een Sis745-S chipset aan zat te komen.
Link naar reactie
Ik heb er ook naar gekeken, en bij mij gingen de prestaties met DDR333 zelfs meetbaar achteruit. Dat was met CAS2,5 dus met CAS2 zou DDR333 gelijk kunnen zijn aan DDR266 CAS2. Het probleem dat ik had was dat met drie geheugensloten vol met DDR266 CAS2 het ding consequent vastliep onder belasting. Voor een chipset die DDR333 ondersteunt is dat, eh, minder dan indrukwekkend. [ Dit bericht is bewerkt door: egslim op 2002-05-01 23:51 ]
Link naar reactie
dat probleem dat Egslim omschrijft heb ik niet gehad. ik heb het dan ook getest met 1x512mb No-name PC2700 CL 2.5 Daar had ie totaal geen problemen mee. Er zijn overigens wel meer moederborden die er niet van houden dat alle bankjes vol zaten. BA Ik verkoop systemen weet je nog? ik hem inmiddels 2x een ESC plank met Sis 745 en 512mb pc2700 verkocht. uiteraard test ik die systemen eerst.
Link naar reactie
Dat is idd een kwalijke zaak, maar komt wel vaker voor bij goedkopere mobo's. Het probleem zit hem dan meestal in de signaalsterkte van de geheugenbus, als die het signaal met meerdere banken delen moet, dan wordt het zwakker, en dan kan het geheugen het soms niet goed bijhouden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...