Ga naar inhoud

je CPU testen...


Aanbevolen berichten

hallo mensjus, ik wil ff weten hoe heet mn CPU word als ik hem op zn hardst laat werken! Nu weet ik dat hier progies voor zijn... wie kan mij eraan helpen? waar moet ik ze zoeken? of hebben jullie URLs voor me? ik heb gehoord van burnK7.exe, maar die kan ik nergens vinden om te downloaden! :sad:
Link naar reactie
[quote:f129c392d3] Op 29-04-2002 20:17 schreef anthony2u: tussen haakjes het gaat hier om de temperatuur :smile: [/quote:f129c392d3]Niet crossposten hier.. Antwoord hebben we je al gegeven: motherboard monitor 5 hier te downloaden: http://www.overclockers-network.com/ocndownloads/mbm5pb27.exe Even settings goed instellen, en meten maar. Als je nog een vraagje hebt, post dat dan maar hier, is het topic tenminste niet voor niks geweest :smile: [ Dit bericht is bewerkt door: inquestos op 2002-04-29 23:57 ]
Link naar reactie
[quote:3a1fc60f75] Op 30-04-2002 0:41 schreef anthony2u: tja zo kunnen we tot 7 uur s morgens door gaan! :razz: :grin: :wink: [/quote:3a1fc60f75] Ik ken het programma niet maar ik denk dat het een benaming is voor een bepaalde versie van een cpu-benchmark programma. Maar er zijn genoeg andere betrouwbare programma's op de markt :smile:
Link naar reactie
Nee, het is niet echt een bechmark. Dat programma zet zo veel mogelijk belasting op je CPU, nog een stuk meer als games ed. Daarmee kan je dus testen hoe heet de CPU precies wordt in het allerergste geval. Soms wordt hij dan nog een graad of 5 heter als tijdens een dagje gamen :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...