Ga naar inhoud

AMD K6-2 333 vervangen met AMD K-6 500


Aanbevolen berichten

Ja dat weet ik, das juist het probleem, ik kan die doos nergens meer vinden. (waar die handleiding in zit) Wat ik weet is dat ik een: Socket 7 moederbord heb. Er zit zo'n rijtje blauwe jumpers (6 om precies te zijn) aan de linkerkant van het slot waar je je processor in doet, en nu staat alleen de 1e omhoog. Ik probeer op internet nu te zoeken of die handleiding ook online is. Maar tot nu toe heb ik niet echt veel gevonden. :sad: [ Dit bericht is bewerkt door: Neotrezz op 2002-04-27 13:38 ]
Link naar reactie
als je goed wil draaien met een amd k6/2 . dan moet je een mobo hebben met een ali chipset en je geheugen moet dan pc100/133mhz zijn want de k6/2 draait op 100mhz. mobo ASUS P5ab oa. Description: Model = K6-2 500 MHz Packaging = OEM / White box Speed = 100 MHz Speed = 500 MHz Cache = 64KB (32KB opcode/32KB data write-back dual-port) Cache = (None on-die) Feature = RISC86 6-issue ops/clock, 20KB pre-decode cache Feature = 32-bit L1 word-length, 9.3 million transistors Feature = 321-pin CPGA, .25 micron 5-layer design, AGP, SMM Feature = MMX, 21 new 3D-Now! SIMD multi-media instructions Feature = 4 flops/clock peak, Separate ALU/multipliers [ Dit bericht is bewerkt door: plextor op 2002-04-27 13:54 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...