Ga naar inhoud

klein wonder ?!?


Aanbevolen berichten

gevonden :grin: (het viel mee... met een beetje 'scheef' kijken kon ik alles lezen, voeding hoefde er niet uit. de resultaten: B80523P350512E - [url=http://processorfinder.intel.com/scripts/details.asp?sSpec=SL2SF&ProcFam=47&PkgType=ALL&SysBusSpd=5090&CorSpd=5025]SL2SF[/url] 2.0V 98410742-0123 MALAY pid: 1784588742 (zie link) maar waar vind ik nog wat meer info???
Link naar reactie
Ik heb dernet heel die stellage ed eraf gehaald....... dit stond er op het mobo: E139761 (er zaten geen jumpers voor de fsb op...) En dit op het ram: Samsung 9920 pc100-322-620 kmm366s1623ct-gl er zit wel een jumper op met iets van stand 1 is normaal stand 2 is configurable ofzo mayby hebben jullie er wat aan mayby niet alvast bedankt.... [ Dit bericht is bewerkt door: Benmen op 2002-04-27 16:54 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
dat ram weet ik niets van... heel weird is dat die pc zo af en toe gewoon weer naar 350 springt en zo... ook met de nieuwste bios... had 'm geflashd (uiteraard de oude gebackupd... :grin: ) en op 450 gezet. dat deed ie niet, maar nu weer wel :S maar 1 probleem... win2k administrator-password vergeten. :sad:
Link naar reactie
windhoos was/is nodig voor de spaarzamelijke spelletjes die ik speel. twee weekends terug hadden we een lanparty-achtig festijn, dus toen moest windhoos er ff op. windhoos kan er echter niet tegen als de cpu sneller of langzamer wordt. uiteraard ben ik alleen maar blij dat ie ook wel eens 450 doet :grin: linux wel :grin: :grin: :grin: (moet ik overigens hoognodig updaten... kde 1.2 ...) _________________ maart 2003 Het Computer!Totaal forum... wat was dat ook al weer. het is lang geleden dat ik daar geweest ben sinds off-topic daar weg is... [ Dit bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-05-07 13:59 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...