Ga naar inhoud

Help bij Asus A7V266


Aanbevolen berichten

Ik heb Asus A7V266 Socket A Mobo (audio onboard. Ik ga amd athlon xp 1700 of 1800 cpu, pc 2100 256mb DDR geheugen, harde schijf 7200 rpm kopen. Alle jumpers staan nu op Default. Moeten ze zo blijven of moeten ze worden aangepast? Indien ja, hoe? Voor de cpu koop natuurlijk een koeler. Moet ik ook een koeler kopen voor de VIA VT8366 Chipset en/of extra koeler voor de ATX? Graag wat advies! Mvrgr Harvey
Link naar reactie
Volgens mij kunnen alle jumpers op default blijven staan. Je moet er alleen even op letten dat de FSB van je mobo op 133 staat. Voor een cooler zou ik (als je niet gaat OC'en deze nemen) "Computer Freak citaat": De Spire 5T208B1H3T presteert zeer goed(kijk maar in het april-nummer van Computer!Totaal). Op http://www.prijsindex.net kan je 'm bestellen voor 10,75 Euro. Als je de CPU niet OC't zou ik er nog 1 casefan bij doen en verder niets. Een eenvoudig fannentje is genoeg (meestal henb je 80mm X 80mm X 25mm nodig voor in je kasr) kijk eens naar de goedkope coolermasters van 6 euro en als je het heel stil wilt kun je ook een Papst nemen, maar die zijn wat duurder. Kijk voor prijzen ed op http://www.tweakers.net/pricewatch Greetz Marcel
Link naar reactie
Heb je geen boekje erbij gekregen? Ik heb ook zo'n mobo en als je een Palomino erop wil zetten moet je jumpers verzetten, helemaal rechtsboven in het hoekje heb je 5x3 pinnetjes. Default staan ze alle 4 rechts(de onderste van de 5 moet je niet op letten). Bij een Palomino moet je alle 4 de jumpers naar links zetten. Heb ook ff in het boekje gekeken, dus als je het niet zeker weet kijk je maar op pagina 20 van de User's manual.
Link naar reactie
Hallo Luitjes, Ik heb een AMD 1800xp er op gezet, met cooler master DP5-6I31C. Alle jumpers staan op default. Hij loopt goed, de cpu laat ie wel zien als 1800xp, maar als 1433Mhz ipv 1533Mhz, en deze cooler maakt best veel lawaai. Misschien is het gewoon, want ik ben een kleine koeler voor een P3 500Mhz cpu gewend. Groetjes Harvey
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...