Ga naar inhoud

MSI K7t266pro2 en AMD1700XP crash


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem hebben gehad of hebben. Ik heb een nieuw moederbord en een AMD 1700 xp gekocht en binnen 2 maanden waren ze allebij stuk. het eerste wat gebeurde was dat mijn PC niet meer opstarde (zwart scherm) Bleek mijn moederbord stuk te zijn een nieuwe uit garantie en op nieuw aangesloten. toen bleek dat i nog niet opstarte en dat mijn prosescor stukken was. dit is toch niet normaal of is dit toeval geweest (maandag morgen product). Meer mensen met dit probleem, en is dit standaart bij MSI. grtz. jan
Link naar reactie
[quote:6817d00d26] Op 23-04-2002 22:50 schreef janhaag: Hallo, Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die dit probleem hebben gehad of hebben. Ik heb een nieuw moederbord en een AMD 1700 xp gekocht en binnen 2 maanden waren ze allebij stuk. het eerste wat gebeurde was dat mijn PC niet meer opstarde (zwart scherm) Bleek mijn moederbord stuk te zijn een nieuwe uit garantie en op nieuw aangesloten. toen bleek dat i nog niet opstarte en dat mijn prosescor stukken was. dit is toch niet normaal of is dit toeval geweest (maandag morgen product). Meer mensen met dit probleem, en is dit standaart bij MSI. grtz. jan [/quote:6817d00d26]als ik het zo lees dan heb je het mobo eerst je kast gezet . toen de cpu en cooler er op gezet. dat is fout. kijk eerst of het mobo mooi past. zet dan de cpu en cooler er op en ook het geheugen. dan zet je het zo in je kast. door een tegroote druk op het mobo kan er een haarscheurtje het mobo komen. en door dat je de coolen pas er opzet als het mobo al in de kast zit kan????de core af breeken. door dat er geen ruimte meer om het netjes te doen de kast is dan al veel te vol.
Link naar reactie
Mja, afbrekende cores is bij de AthlonXP met organische verpakking niet zo'n probleem meer, dat was eerder het geval bij de oudere Duron's en Thunderbirds. Buiten de kast alles er op zetten heeft wel de voorkeur, maar ik heb het ook vaak zat gedaan terwijl alles in de kast zat, nooit geen probleem mee gehad. Alleen is het gewoon een stuk makkelijker om het buiten de kast te doen. Het lijkt me wel stug dat hij dan en haarscheuren in zijn mobo heeft, en een gecrushde core (tenzij er extreem geweld gebruikt is :grin: )
Link naar reactie
Grof geweld, nee. Ik heb vaker een comp. inelkaar gezet, dus ik weel hoe dat moet. Ik heb eigenlijk alles buiten de kast in elkaar gezet en daarna ingebouwd. eerst ging mijn moederbord stuk, na een nieuwe te hebben gekregen weer helemaal ingebouwd. Daarna opstarten en bleek de cpu overleden te zijn. ditr werd geconstateerd door de computerhandel waar ik de onderdelen gehaald had. Nadat de cpu vervangen was kon ik weer computeren. Dus 2 dingen na elkaar stukken. grtz, jan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...