Ga naar inhoud

geluid-----> gek wordt je ervan


Aanbevolen berichten

ik ben in het bezit van een aopen moederbord, met geluid on board, hier ben ik altijd heel tevreden over geweest totdat ik via planet te horen kreeg na een verhuizing dat mijn adsl-advanced abonnement (4 accaounts) was omgezet naar 1 account (deden ze niet meer--> fraude). ik moest toen een tweede ethernet kaart erin zetten voor een netwerkje zodat vrouwlief ook kon blijven internetten. Dit werkt als een speer, alleen mijn geluid werkt voor geen meter meer, de minuut dat het geluid word aangesproken, gaat alles piepen en kraken (en echt piepen en kraken) en slaat na een paar seconden de hele zaak vast. is er iemand die mij een goede raad aan de hand kan doen, om dit te verhelpen
Link naar reactie
[quote:5bfc89ab5a] Op 23-04-2002 22:40 schreef jeroenvo: ik ben in het bezit van een aopen moederbord, met geluid on board, hier ben ik altijd heel tevreden over geweest totdat ik via planet te horen kreeg na een verhuizing dat mijn adsl-advanced abonnement (4 accaounts) was omgezet naar 1 account (deden ze niet meer--> fraude). ik moest toen een tweede ethernet kaart erin zetten voor een netwerkje zodat vrouwlief ook kon blijven internetten. Dit werkt als een speer, alleen mijn geluid werkt voor geen meter meer, de minuut dat het geluid word aangesproken, gaat alles piepen en kraken (en echt piepen en kraken) en slaat na een paar seconden de hele zaak vast. is er iemand die mij een goede raad aan de hand kan doen, om dit te verhelpen [/quote:5bfc89ab5a] Wat piept en kraakt, het geluid van je pc of van je geluid. Als ik jou was zou ik gewoon een goedkope geluidskaart op de kop tikken. (als je er nog plaats voor hebt, en het gekraak uit je boxen komt)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...