Ga naar inhoud

Mijn PIII 600 Mhz sneller laten lopen


Aanbevolen berichten

:razz: maar.... Dat lukte niet :sad: bah dit zuigt.... Ik ben nu helemaal radeloos :sad: wat the hell moet ik nu doen? Ik heb alles al geprobeerd. Dus ik denk dat die WINBOND de PLL wel MOET zijn, alle andere ic-tjes hebben geen merk, dus..... [ Dit bericht is bewerkt door: Squizur Boom! op 2002-04-26 20:51 ]
Link naar reactie
mja, maar liever niet, ik niet zoveel geld.... zeker niet voor een nieuwe pc :sad: Maar ik zal eens kijken of het werkt, als ik dood ga pleeg ik gewoon suicide! :grin: nog iets, ik kan dat dat dus niet opvragen, unavailable :sad: _________________ Go and visit my site: Http://squizur.cjb.net [ Dit bericht is bewerkt door: Squizur Boom! op 2002-04-26 21:26 ]
Link naar reactie
Snik.... :sad: Ik had de hoop al opgegeven, maar ik heb het opgespaard om nogmaals om je raad te vragen. Hoe kan ik het nu oplossen????????????? Ik heb gewoon geen ideën meer... en ik wil heeeeeeel graag mijn cpu min 50 mhz-jes sneller laten lopen. Alvast bedankt voor eventuele suggesties M.B.T. deze "zooi" van mij Greetz,
Link naar reactie
LOL, maar in spellen enzo merk je dat wel een beetje. Zeker omdat ik heeeeeel veel achter de pc zit en dus elke handeling in een bepaalde snelheid gewend ben. Vandaar dat ik het ook wil verhogen en omdat dat mogelijk zou moeten zijn wilde ik dat HEEL graag proberen. Maar zoals je al gelezen had :razz: Greetz,
Link naar reactie
Ook in spellen zou je het verschil niet merken. Van 600 naar 650MHz is een stijging van 8%. Als jouw videokaart snel is vergeleken met de rest van de pc zouden je framerates met niet meer dan 5% stijgen. Dat merk je echt niet. Het betekent een framerate van 31,5 in plaats van 30. Het is iets ingewikkelder, maar daar komt het wel op neer.
Link naar reactie
Dat is idd wel zo, al kan je wel heel veel profijt trekken van een hogere FSB tijdens games, niet zozeer van de extra CPU snelheid. (Als ik bijvoorbeeld me FSB verhoog van 133 naar 150 MHz, dan scheelt dat 25 FPS in de Q3A timedemo, alleen praten we dan wel over 200+ FPS, dus als je naar procenten kijken gaat is nhet verschil weer wat minder groot)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...