Ga naar inhoud

Welk Geheugen op een P III 500 Mhz..??


Aanbevolen berichten

Hallo,, Heb een Pctje thuis van een kennis en die zou er graag wat geheugen bij willen,, zit nu 64 Mb in,, heb zelf nog een paar stripjes liggen van 64 Mb die heb ik erbij geprikt maar ik krijg dan allemaal vage foutmeldingen en vastlopers als ik het geheugen er weer uithaal dan draait ie op die 64 wel weer gewoon goed,,?? Ik vraag me af welk geheugen erop moet het geheugen dat ik heb geprob. is 100 Mhz..?? Zou het dan soms 133 Mhz Moeten zijn.?? mvg JC
Link naar reactie
Voor een PIII 500 heb je 100 Mhz geheugen hebben (133 Mhz mag ook maar is niet nodig).. Verder kunnen sommige moederborden niet met elk merk geheugen overweg (zeker niet als je ze nog eens gaat mixen)... 1. Welk merk geheugen zit er nu in (en welk moederbord is het)?? 2. En wel merk geheugen wil je er in gaan doen?? 3. Zijn die losse reepjes geheugen allemaal van hetzelfde merk of is dat ook allemaal verschillend?? Als ze verschillend zijn zou je kunnnen proberen er bv eentje bij te zetten, gaat het dan nog goed, dan doe je er een derde bij enz enz enz.. Suc6
Link naar reactie
Bedankt voor de Info,, Het geheugen is allemaal verschillende merken,, de PC is een Packerd Bell (Bijna) alles zit op het moederbord (microstar) Video/Sound/3Dfx.. ik denk dat die Videokaart ook nog wat van het geheugen afsnoept..?? Ik zal d'r eens een beetje mee rommelen, Je hoort nog wel hoe het afloopt.>>> mvg JC
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...