Ga naar inhoud

amd of intel processor HELP


Aanbevolen berichten

* AMD AthlonXP worden of een Pentium4? ALs geld geen rol speelt een Pentium 4 2,2ghz "Northwood" als je een beperkt budget heb een AthlonXP. De AthlonXP is qua Prijs/Kwaliteits verhouding het beste. * En welk moederbord en cooler past er dan het beste bij? Maak eerst de keuze maar tussen P4 en AthlonXP als je die keuze heb gemaakt dan kom je bij deze vraag. * En welk geheugen is optimaal in prijs / kwaliteit Voor de AthlonXP PC2100 DDR geheugen Voor de Pentium 4 Rdram geheugen, dit is wel duurder maar maakt maximaal gebruik van de kracht van de P4. Hoeveel geld wil je besteden?
Link naar reactie
Ik zou dan gaan voor 512 Mb DDR-SDRAM (PC2100) op een KT266A/KT333 moederbord of een nForce moederbord. De Athlon XP 1800+ heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding, maar je kunt natuurlijk een snellere of goedkopere Athlon XP nemen. Voor spellen heb je een goede videokaart nodig, een GeForce4 Ti4400 valt volgens mij net binnen je budget.
Link naar reactie
Ik ben het volledig met Egslim eens Dat kan makkelijk in dat Budget Prijzen ongeveer: AthlonXP 1800+ 190 Euro Goed KT266A of KT333 moederbord: 150 Euro Crucial (of een ander goed merk) 512MB DDR pc2100 230 Euro GeForce 4 ti 4400 440 Euro 1010 Euro Hou je nog ± 500 Euro over voor een goede cooler, Hdd, brander, kast, voeding en andere zaeken. Zorg wel dat je een goede Cooler en Voeding koopt en daar niet op bezuinigt!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...