Ga naar inhoud

Vastlopen PCmark2002?


Aanbevolen berichten

Hi Spec : MSI K7T266a pro RU XP1800+ eerst op 1660 en nu op 1530. ATI radeon 7500 Mijn pc loopt dus vast in PCmark2002,in een van de laatste test. Wat kan ik hier uit opmaken?moederboard kapot? Ik kan 3-D mark 2000 soms een half uurtje draaien,maar soms ook maar 1 minuut,voor dat ie vast loopt,het is in ieder geval niet meer wat het was,er is iets mis,en ik weet niet wat. Als ik de kaarten eruit haal loopt ie weer wat minder snel vast in 3-D 2000. temp is 45 stressed Alvast bedankt voor de reac. CPU is niet unlockt.
Link naar reactie
PFFF formateer jij elke keer je HD als er 1 benchmark vastloop? :???: Als de PC het verder goed doet dan zou ik jet gewoon met rust laten, het kan gebeuren dat dat soort proggy's crashen, en misschien los je het er wel mee op, maar voor alleen een benchmark is je hele pc formatteren een beetje nutteloos niet?
Link naar reactie
Hi Als ik de netwerkkaart en de SB live eruit haal Loppt hij niet vast,als ik dan SB live erin zet is ook geen probleem,maar als ik de netwerkkkaart er weer bij zet dan loopt ie vast. Nu denkt je,netwerkkaart kapot,maar die heb ik dus vervangen voor een vlamnieuwe ,en het probleem blijft zicht voor doen. Ook als ik alleen de netwekkaart erin zet loopt de pc goed. Dus met andere woorden twee kaarten erin loopt vast,een kaart is goed(een uur 3D mark is geen probleem.)
Link naar reactie
Nee Dat vind ik zo vreemd ,ik heb dus niets veranderd,alleen FSB overclocken,maximaal. Daarom heb ik het vermoeden dat het mobo stuk is,of is dit onwaarschijnlijk? Ik heb ook al geprobeerd de sb live ergens anders in te stoppen maar niets werkt,als de SB live en de sitecom kaart erin zitten loop de zooi vast.
Link naar reactie
Het is vrijwel zeker dat het niet aan windows en de drivers ligt,ik namelijk ook dual boot met windows xp en ME.en heb ook al schone installatie uitgevoerd. wat ik wel vermoed is dat de Video kaart kapot is ik heb het idee dat de refresh rate heel laag staat,het beeld flikkerd lijkt wel,maar weet niet zo goed hoe ik dat kan testen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...