Ga naar inhoud

In een keer instabiel


Aanbevolen berichten

Hi SPEC: XP 1800+ MSI K7T266 pro ru 512 DDR kingston Radeon 7500 Het prbleem is als volgt: Mijn CPU liep lekker stabiel op 1660mhz,en de radeon op 320mhz. Stressed 50 gr Maar sins een paar dagen loop hij steeds vast,ook al heb ik alles weer op het normale gezet. Wat wel opvalt is dat de tempratuur hoog blijf met de zelfde koeling. Zou de CPU naar de knoppen zijn? Alvast bedankt. Ps de CPU is niet unlockt.
Link naar reactie
Heb je je pc verplaatst en zit je cooler er nu niet helemaal meer goed op? staat je Vcore nog op de normale stand in je Bios? Volgens mij is het zo dat als je CPU kapot is meteen je hele pc het niet meer doet en bij jou doet je pc het nog steeds. je heb je FSB overklokt dus klok je je hele Moederbord met alles erop en eraan over. kan dus heel goed dat er iets anders defect is dan je CPU.
Link naar reactie
Mja, als de cooler er niet goed op zou zitten, dan had je nu waarschijnlijk geen CPU meer gehad :smile: (Is mij ook al eens overkomen.) Weet je zeker dat het niet gewoon aan een brakke windows ligt? Zeker als hij op normale snelheid ook niet stabiel is, dan kan dat ook je probleem nog wel eens zijn.
Link naar reactie
mmmm het zou kunnen. Maar wat ik vreemd vind is dat hij het altijd goed gedaan heeft op 1660mhz en ik heb weinig aan windows veranderd. Zou bijv mijn moederboard kapot kunen zijn? Als ik 3-D mark 2000 draai dan loopt ie pas vast na een minuut of zo. Ik heb een alpha 8045 dus die kan volgens mij niet verkeerd gaan zitten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...