Ga naar inhoud

mobo zonder batterij


Aanbevolen berichten

Besten, ik heb hier een mobo tweedehands van Soyo, denk ik,wat dat is de enige omschrijving die er opstaat. Nu is het eigenaardige dat die geen batterij heeft.En volgens mij heeft die nooit 1 gehad, wat de 2 soldeerpunten zijn als nieuw.Extra pinnetjes voor een externe batterij zie ik ook niet.Op de site van Soyo kan ik niets hierover vinden. Uw mening graag, Johan
Link naar reactie
Het is een oud model met pentium mmx. Volgens de jongen van wie ik het mobo heb gehad heeft ie nooit problemen gehad met het bios ofzo. er zit inderdaad een vrij groot blok op van 1x1x2 cm,naast de inprint van de bat.Het is van het merk odin (en nr.OEC12C88....),ik heb het eigentlijk nog niet tegengekomen op andere mobo's. Naast de lege inprint van de bat terij staat bt1 gedrukt, dus volgens mij moet er nog een bt2 zijn ,maar die zie ik zo direct niet. Odin is volgens www iets van navigatietechnologie. Trouwens om een mobo te testen: geheugen en CPU,grafische kaart en toetsenbord is dat voldoende, of zie ik iets over het hoofd? Johan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...